Hallo, Ik ben sinds 14 april niet meer ongesteld geworden. Bloedtest gedaan want ook ik had steeds lichte positieve kruidvattesten. Niet zwanger volgens de bloedtest. Ik moest mijn volgende menstruatie afwachten. Op 30 mei had ik in ene veel slijmverlies en ik bedacht me om mijn laatste cb digitale ovulatietest te gebruiken en ik had een smiley, dus een eisprong?? De dag erna verloor ik roze bruinig bloed en de volgende dag werd dat bloed felrood en het leek wel een kraantje, ook ik moest kraamverband gebruiken en om de haverklap verschonen. Ik besloot die vrijdag toch maar weer naar de dokter te gaan. Volgens de dokter kwam het bloed uit mijn baarmoeder en ik kreeg primolut mee om de bloeding te laten stoppen. Ik las ook in de bijsluiter dat je deze niet in mocht nemen als je zwanger was en ik had ze al eerder gehad, toen ben ik na 2 dagen gestopt met slikken omdat ik weer hevige migraine ervan kreeg. Ik besloot eerst te testen of ik misschien toch zwanger was en jahoor, weer een licht positieve kruidvattest? De volgende dag ben ik ook nog iets vlezigs verloren, ongeveer 5cm lang en 2 cm breed maar het zag er niet uit als een vruchtzakje (ik heb al eerder een miskraam gehad en dat zag er heel anders uit) Volgens de dokter moest ik deze bloeding niet meerekenen als een menstruatie. Ik ben 7 maanden geleden bevallen van een dochter en na de bevalling zei de gyn dat ik een rare baarmoeder had en dat er littekenweefsel in mijn baarmoeder zat, vermoedelijk van een vleesboom. Ons kindje is ook dysmatuur, veel te klein voor de duur van de zwangerschap en waarschijnlijk heeft de placenta zich vastgeklampt aan dat littekenweefsel waardoor ons dochtertje te weinig voedingstoffen binnenkreeg. Ze doet het erg goed en heeft verder geen enkele ziekte en qua ontwikkeling loopt ze helemaal bij, ze is alleen klein Ik moest dus meteen denken aan een vleesboom toen ik datgeen verloor. Het hevige bloeden heeft ongeveer een week geduurd en ik moest deze bloeding niet zien als een menstruatie. Toen nog maar een keer een testje gedaan nadat ik niet meer bloedde en die gaf negatief aan. Nu 2 weken verder bedacht ik me dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden, dat wordt je toch altijd na een eisprong??? maar neehor, nog steeds niet ongesteld, nu 5 dagen overtijd. En alweer een heleboel licht positieve testen liggen van het kruidvat (casettes) Gisteren was het vaderdag en ik hoopte dat de CB digitaal met wekenindicatie) nu ook aan zou geven dat ik zwanger was maar helaas, mijn extra cadeautje voor papa was negatief. Nu zit ik dus weer van, wat moet ik nou??? ben ik nu wel of niet zwanger??? Het is toch vreemd dat ik meteen na mijn ovulatie hevig ben gaan bloeden en nu dan weer echt licht positieve testen heb. Ik zit te wachten of ze donkerder worden maar ben nog steeds niet overtuigd. Je ziet ook gewoon met het blote oog dat er een licht streepje op de testen staat. Na de bevalling (3 nov.2010) ben ik 24 maart voor het eerst weer ongesteld geworden, daarna 14 april en daarna dus niet meer of je moet de bloeding van 1 juni ook meetellen. Ik wil het graag snappen, ik ben nu helemaal de kluts kwijt!
hoi soms snap je niks van je lijf en dat is ook niet erg. Probeer het maar een beetje los te laten. Een vleesboom kun je niet verliezen, die krimpt hooguit vanzelf in. Door een vleesboom kan een menstruatie wel heviger zijn. Soms is je cyclus anders dan anders. Als je bloedtest negatief is, ben je niet zwanger (geweest). waarom dan je test wel licht positief is weet ik niet, heb je hem wel binnen de af te lezen tijd afgelezen? Soms kleurt ie iets later licht, maar dat mag je niet meetellen. Als je echt zwanger zou zijn, zie je hem eigenlijk meteen goed en donker verkleuren als het vocht er langs loopt. Waarom je ovulatietest nu positief is weet ik niet, misschien is dat bloedverlies toch een ongesteldheid geweest en ben je ongemerkt weer een nieuwe cyclus ingegaan. Mirjam