loop ik te hard van stapel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hallo allemaal!

Ik heb even een mening nodig van jullie ;)

Het gaat om het volgende...

01-01-07 ben ik gestopt met de pil en ben hierdoor super vrolijk alleen al door het stoppen van de pil en wil dr zo graag constant over praten samen met me vriend ik praat echt de oren van zijn hoofd. Ik heb het dan bijv over buggy's, kinderkamer, euuhmm namen, kleertjes hoe te vertellen tegen je ouders als het zover is etc etc...
    Loop ik hiermee te hard van stapel of is het normaal?

nou ik ben benieuwd haha

groetjes,
    wendy

2. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Zo ben ik ook hoor :oops: ;) Heerlijk toch....ik merk alleen wel aan mijn vriend, hoe graag hij het ook wil, toch even aan het idee moet wennen en dat kan het soms iets "to mutch" zijn. Dus dan leef ik me maar op forums uit ;)
    Succes meid, ik hoop dat het snel raak zal zijn!

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Is logisch, je bent net gestopt en alles is nu nog baby baby baby..
    slijt wel ;)

succes!

4. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Gelukkig heb ik een petekindje van 9 maanden waarop ik me uit kan leven......als ik naar babykleertjes kijk zeg ik altijd dat het voor haar is.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik had het ook hoor in het begin, maar net wat Natasja zegt slijt wel.
    Tuurlijk kijk ik nog steeds naar baby dingen maar het is niet meer zo heffy als in het begin, en mn man is maar al te blij want die werd gek van me in het begin hahahha
    Probeer er lekker van te genieten, maar maak het niet te gek!

6. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ja, vrouwen kunnen hun man er aardig mee 'terroriseren'. De eerste maand had ik ook zo'n gevoel. Maar botvierde mijn hormonen op een andere vriendin die net in dezelfde situatie zat. Keek wel uit om met die verhalen bij mijn vriend te komen, die zou zich straks wel eens kunnen bedenken! :) ;)
    Ik zou zeggen, klets hier mee op de NOD-fora en beperk de stroom met informatie! Wel een leuk cadeautje voor vriend is het boekje van Kluun: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! Is ook voor de gewenste positieve test een heel leuk boek om te lezen.

Bij ons zijn we inmiddels 8 maanden verder. Ik heb een half jaar moeten stoppen met proberen een babytje te maken door allerlei lichamelijke onderzoeken, gevolgd door een redelijk zware buikoperatie. Nu sinds kort weer in de race en mijn instelling is wel een stuk anders geworden.
    Dat gebeurt naarmate de maanden volgen.

In ieder geval succes en ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

7. Niet meer actief

nou ik heb het boek meteen besteld hahaha.

Ik merk hierdoor wel dat er gelukkig meer vrouwen zijn die zo reageren :)

Er zijn trouwens nog genoeg begrippen die ik nog niet ken hier waaronder de nod fora?
    en de nod lijst? Wat moeten dat voorstellen? haha

groetjes

8. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    hier nog eentje die in t begin heel hard van stapel liep. (en eigenlijk na 6 maanden nog steeds best wel)
    het word idd minder als je al een aantal negatieve testen hebt gehad en gewoon elke maand ongi word.
    maar ik geef de moed niet op en blijf gewoon praten over het feit dat we aan het eind van t jaar hopelijk met zijn drietjes zijn ook al wordt mijn man daar af en toe best wel moe van. ;)
    dus gewoon veel hier op t forum meelezen en kletsen
    kuzz

9. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik denk dat iedereen dat wel doet... je wil nu eenmaal snel zwanger worden nadat je dat hebt besloten.. toch?
    Maar inderdaad... het slijt wel....
    Zelfs bij mij en ik heb nog NOOIT een test hoeven doen... helaas... was telkens precies op tijd ongi of zelfs eerder (als ik uitga van mijn langste cyclus van 26 dagen)...
    Op een gegeven moment moet je gewoon een besluit nemen en jezelf opleggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn... dat kan in sommige gevallen helpen... (van de spanning zou het kunnen dat het niet lukt)

10. appeltje

Dat NOD forum, daar heb ik zelf geen ervaring mee, maar je kan het zien als je de forum index bekijkt. Het gaat daar om dat er vrouwen die allemaal rond dezelfde tijd ongesteld moeten worden daar kletsen. Ik heb me laten vertellen dat NOD= niet ongesteldheidsdag betekent, de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden, maar dat natuurlijk niet hoopt te worden. Daar kunnen de dames elkaar een hart onder de riem steken.

Ik lees af en toe op het zwanger worden forum mee, maar plaats niet zoveel. En het zal wel weer minder worden, nu ik deze week weer gestart ben met werken na 6 weken thuiszitten. Toen moest ik mijn tijd doden en dan ga je er ook meer mee bezighouden.

11. Niet meer actief

heb ik ook last van
    tot vervelends toe soms

12. Niet meer actief

ik vind het hier op het forum zo leuk je vind zo veel info en tips en adviezen wat je nu wel of beter niet kunt doen.. en ik moet zeggen dat ik er eg niet veel van af weet was er voorheen nog niet mee bezig had zoiets van nou we gaan stoppen met de pil en dat was het dan maar nu ik eenmaal gestopt ben met de pil heb ik wel zoiets van jah en nu dan? jah klussen dat snap k ook wel maar bijv wat je het beste wel en niet kan doen etc en dat kan je hier echt goed vinden en ik merk ook dat je hier echt je ei kwijt kan ;) we zijn tenslotte allemaal vrouwen die zwanger willen worden of zwanger zijn of kindjes hebben :D

ps ondertussen weet ik waar NOD op slaat ;)

13. appeltje

En ik zie dat je het woord 'klussen' ook inmiddels hebt opgepakt... :)

14. Niet meer actief

hahahaha jaja. daar moest ik in het begin zo om lachen en nu gebruik ik het zelf ;)

15. appeltje

Ik probeer dat soort woorden niet te gebruiken, zeker het woord 'klussen' niet, alleen NOD is toch wel een makkelijkere benaming dan 'de dag dat ik eigenlijk ongesteld moet worden'. :)

16. Niet meer actief

zeg nog even een vraagje he !?

Ik snap helemaal niets van dat tempen.
    Jullie zien bijv wanneer je vruchtbaartste periode is en dan kijk ik naar zo'n
    temp kaartje (op het forum hier) en zie ik niet wat ik moet zien haha :oops:

wie kan me helpen?
    heb inmiddels ook een cyclus kalender uitgeprint en ben ook ongi op het moment
    ik weet dat je hem moet gaan invullen op de laatste dag van de menstruatie..
    aangezien ik totaal me cyvclus niet ken (komt omdat ik na een halfjaar menstureren gelijk de pil in me hadden gedrukt kreeg van me moeder) wil ik toch even weten hoe die loopt en van hoeveel dagen die is.

17. appeltje

Als je vragen hebt, dan kan je het beste op het temperatuurtopic je vragen (en kaartje) plaatsen.
    Ik heb trouwens begrepen dat je gewoon vanaf dag 1 temperatuurt. (dus eerste dag menstruatie).

Succes in ieder geval!

Deel Deze Pagina