Partijdig of niet, de Tsjechen spelen echt vele malen beter, wees eerlijk. Ze spelen echt samen, Nederland doet maar wat. Alle voorzetten zijn te hard, te slap, te schuin, te hoog. Er is totaal geen samenspel. We hebben een shitload aan kansen gehad waarbij er weer 1 over de bal loopt, of de bal mist of wat dan ook. De Tsjechen zijn echt heel stug en spelen heel goed samen, dus tsja, die gele kaarten boeien dan niet veel als hun spel vele malen sterker is.
Dat durf ik niet te zeggen maar bij allès wat NL doet wordt gefloten. Als een Tsjech er met gestrekt been in gaat niet.. het begint op te vallen
Ik word moe van al het getouwtrek deze wedstrijd. Het is gedoe, niet fraai om naar te kijken.. rode kaart was terecht maar de scheids is partijdig. Ook NL speelt niet best (Memphis, komaan) en had er meer uit kunnen halen. Maar het is wel continu erbij gaan liggen, weer terug naar de keeper (logisch nu) en alleen maar valpartijen met de handjes omhoog! Bah.
Nou @Magnolia29 vanaf morgen sponsor ik Pampers Babydry nappy pants weer. Met liefde. En nu ben ik lekker onsportief en kan het hele EK me gestolen worden.
Vaak gaan ploegen in deze situatie nog enorm lopen jagen op een goal. Snel snel, aanvallen... nederland sjokt maar wat rond nu.
Ik vond de scheids helemaal niet partijdig. Altijd makkelijk om naar de scheids te wijzen. Doe ik ook weleens als mijn club verliest. Maar Nederland verliest naar mijn mening gewoon terecht.
Spannend! Als ze winnen krijg ik het vast te horen van mijn collega’s ik heb ook een collega uit Tsjechië
Ja Ik denk dat de Belgen nu eindelijk eens goed gaan kunnen doorspelen. Er staan zo top spelers op het plein en toch vind ik ze vaak zo klungelen en slenteren