Die scheids was zo oneerlijk. Nederland speelde slecht, maar hoe oneerlijk was het dat hij de Tsjechen met zo goed als alles liet wegkomen!? En ik juich zo voor Portugal. Sorry Belgen hier.
Sta je met 1-0 achter, ga je Promes erin gooien voor Malen. De 2e helft was zo dramatisch slecht. Ik juich voor de Belgen vanavond. Ik ben geen Ronaldo fan, en bij België voetballen ook Nederlands sprekende jongens haha.
Hij was in de kamer... niet aan het kijken, maar wel aanwezig. Was op zijn tablet bezig... Ik hoop niet dat ik nu heel de natie (zp) over me heen krijg
Na de winst van max en van der poel gehoopt op 3x is scheepsrecht maar helaas.. stiekem moet ik wel lachen, zoveel dachten dat we de groepsfase al niet gingen redden dus niks versierd, ineens allerlei versiering en dat voor 1 wedstrijd Op naar de Olympische Spelen, ga ik voor de meeste sporten ook echt voor zitten. Met mijn favoriete sport ben ik gelukkig vrij
Wij hebben hem nu nog ff op België Portugal staan maar we zitten midden in een duinlodge aan zee en de tv stoort enorm! Zit slecht weer aan te komen want de lucht is pikzwart. Het weerlicht ook
Ik vind die tenues van Portugal echt lelijk, vooral de voorkant met die 3 strepen. Wel origineel dan weer.