Ik heb de eerste wedstrijd vandaag niet gezien en nu van deze ook niet alles in de eerste helft, maar jeej zeg, wat een wedstrijd! Benieuwd naar de verlenging nu. Team Zwitserland hier
Oooh mensen. Als morgenochtend mijn bloedsuikerwaardes te hoog zijn komt het door deze wedstrijd wat spannend! Kom op Zwitserland!
Gave wedstrijden vanavond inderdaad. Heel leuk om naar te kijken. Kan het NL elftal nog veel van leren.
Ik ook. Ik ben echt tegen Portugal sinds die wedstrijd. Ik heb gisteren wel wat gemist merk ik met de wedstrijden... Maar doe te horen dat er meer hoge landen eruit liggen.
Ik vind het wel jammer. Ik vind dat wij eens veel langer met een bondscoach moeten doen, hij heeft iets opgestart en het zou fijn zijn als hij eens de tijd kreeg om te investeren. En ja, hij is nu "zelf" opgestapt, maar dat is natuurlijk onder die eeuwige bondscoachdruk hier in NL.
Eens.. Ik vind wel dat ze eens kritisch naar de voetballers mogen kijken. Gaat het goed hebben de voetballers goed gepresteerd, gaat het fout is het de schuld van de coach.
Heerlijk. De sfeer hier in huis is weer helemaal zen (tót zaterdag dan), en Duitsland mag naar huis. Auf wiedersehen
Daar ben ik het mee eens. De spelers hebben er ook een groot aandeel in en mogen zeker aangepakt worden! Maar de Boer is wel degene die deze spelers meeneemt. Als je kijkt naar zijn verleden als coach is het over het algemeen ook niet best. Ik begreep de keuze om hem als bondscoach aan te stellen sowieso niet. Wie dan wel? Ja goeie vraag
ik vond van der Vaart wel een goed idee hebben: de coach van Denemarken. Maar zonder gekheid: Duitsland en Frankrijk doen 30 jaar met hun bondscoach, daar moeten wij ook eens naar toe. Waarom moet bij een verlies (en ik weet dat het bij Frank de Boer een ander verhaal was) meteen de bondscoach weg. En aub geen Louis van Gaal, krijg je geen enkele normale reactie richting de pers enz. Liever van de generatie Frank de Boer, iemand die ook met de jongens mee kan denken, van een grapje houdt e.d.