Mijn man riep alle keren direct buitenspel! Daarop vroeg ik al hoe zie je dat nou zo snel?! De VAR weet het zelfs niet zeker met dat milimeter werk
Ik moest werken tot 6 en eigenlijk vrij weinig van de wedstrijd gezien. Winnen op goed geluk van wat ik wél heb gezien hahah. Tegen een Portugal of Italië ben je zo uitgeschakeld maar hé, wie weet verrassen ze ons.
Ik vind dit wel prachtig voor de Denen. België doet gelukkig ook wat ze moesten doen. Maar ik hoop dat ze de scheidsrechter van Denemarken-Rusland gauw buiten schoppen.
Bedoelde je de keeper? Die in discussie ging vanwege de penalty? Zo ja: zeeeer mee eens! Hele knappe vent! Zo fijn. Hoopte voor de start van EK al dat België en Denemarken door zouden gaan. Nu was het ze extra gegund.
In het huisje naast ons zitten Duitsers en we hoorden heel hard 'JAAAAAA' maar de vreugde was van korte duur haha
Ik had toch gehoopt op een winst van Hongarije en Frankrijk. Wat hebben die Hongaren 3 wedstrijden gestreden zeg!
Wat een avond joh! Heerlijk! Ben heel benieuwd hoe NL het gaat doen… Maar ben ook benieuwd naar de andere 8e finales! Er staan mooie wedstrijden op!
Zeker. Niemand had ook maar iets voor Hongarije gegeven in deze poule, maar ze hebben gewoon lange tijd serieus kans gehad door te gaan naar de achtste finales.
Hahaha op tv stond ned 1 aan, op de tablet ned 3. Wat een rare wedstrijden. Dan weer Duitsland uitgeschakeld, dan weer Portugal.. uiteindelijk Hongarije eruit
Weet iemand waarom Memphis met korte sokken en zonder scheenbeschermers speelde? Vraag het me al sinds de wedstrijd af en kan het niet vinden