Ivm dat zo onsportieve gefluit hoop ik nog enorm op winst voor de Oostenrijkers! Je zou je toch doodschamen als je supporters zo doen….
Nou, dit wordt me een wedstrijd aankomende zaterdag....pfoeh. Hoop niet dat er weer 140 toeterende autos en gillende -uit het autoraam hangende-mensen door de straten gaan rijden nu. Dat vind ik altijd zo, tsja....
Zo jammer dit.. maar goed Turkije had weinig bal bezit, is misschien weer in t voordeel van Nederland
Ik hoop eerder dat er geen vechtpartijen of andere rottigheid van komt. Gewoon lekker toeteren vind ik nog wel gezellig, ik miste dat vanavond eigenlijk een beetje. Ik had wel wat vuurwerk verwacht, maar het bleef stil hier.
Shit, wij hadden kaarten voor deze wedstrijd, maar ik had geen zin om 2x 8 uur in de auto te zitten voor zo'n zelfde soort wedstrijd als tegen Oostenrijk (daar zaten wij in het stadion). Dus de kaartjes weggegeven en met vrienden op een scherm bij ons in het dorp wezen kijken. En nu baal ik toch dat we niet in het stadion zaten. Hopelijk spelen we zaterdag ook weer zo tegen Turkije, dan is er best een kans dat we de halve finale halen. Zitten te twijfelen om naar de wedstrijd te gaan zaterdag, maar hoorde net dat er heel veel Turken in Berlijn wonen, en weet niet hoe zij tegenover een zooitje uitgelaten Hollanders staan? Wil namelijk wel dat mijn kinderen veilig zijn. Daarnaast moeten we ook oppas voor de honden zien te regelen als we naar Berlijn gaan. Pfft best lastig die luxe problemen.
Nou sorry, maar dit vind ik een beetje raar. Alsof je niet veilig bent voor Turken als je voor Nederland gaat supporten.
Eeeehhh... wat? Ik vind dit een heel vreemde opmerking. Wat bedoel je precies? En wat maakt Turkse supporters voor jou anders dan de Franse, Poolse of Roemeense bijvoorbeeld? Tenminste zullen de Turkse fans gemiddeld genomen minder zuipen. Dat scheelt al enorm in wangedrag. Ik ben bang dat Nederland bij de landen hoort waarvan de supporters nogal eens uit de bocht vliegen, van Turkije ken ik die verhalen niet.
Ik vond ze gisteren anders behoorlijk uit de bocht vliegen. Jeetje, wat een onsportief gedrag, dat gefluit . En ontzettend irritant. Balen dat we hier zaterdag ook naar moeten luisteren.