Ja, mijn dochter wil nu ook van zulke voetbalschoenen. Maar de meeste voetballers hebben inderdaad een persoonlijk sponsor contract met een sportmerk en krijgen dus heel veel gratis dingen, waaronder voetbalschoenen.
Snap ik, het is jammer dat het voetbalschoenen zijn, vind de kleur erg gaaf haha! oké, toch sponsoring dus.
https://nos.nl/artikel/2527213-uefa-start-onderzoek-naar-wolvengroet-turkse-verdediger-demiral Ze gaan onderzoeken of Demiral zaterdag wel mee mag doen.
Nederland heeft wel mazzel met de indeling trouwens. De kwartfinales en daarmee ook de halve finales aan de andere kant zijn al behoorlijke krakers, en ik hoop op een Duitsland-Frankrijk halve finale . Aan onze kant Turkije en dan Engeland of Zwitserland. Die jongens zijn in staat om alles te verliezen of alles te winnen, maar de weg naar de finale lijkt redelijk te doen. En misschien gebeurt er dan wel een klein wonder waardoor ze éindelijk 1988 in de vorige eeuw kunnen achterlaten.
En dan zou het zomaar eens kunnen lukken. Wie zie je dan in de finale staan? Nederland-Frankrijk of Nederland-Duitsland?
Duitsland zou historie zijn, Frankrijk is zo aan het kwakkelen dat ze de "makkelijkere" tegenstander zouden zijn. Maar eerst moeten ze nog 2 andere wedstrijden spelen he.
Ze zijn gewoon heel tactisch 3e geworden in de poule Turkije moeten ze kunnen hebben. Dan wordt het Zwitserland of Engeland. De Zwitsers zijn lekker bezig en Engeland valt erg tegen. Ik gok op een herhaling van de WK finale in 2010: Spanje-Nederland.
Nou inderdaad! Doe maar een finale Nederland - Duitsland en dat we de Duitsers dan in hun eigen land verslaan. Dat lijkt mij geweldig!
Mwah.. Qua namen misschien wel, maar Frankrijk en Portugal vallen tot nu toe tegen en één van hen staat sowieso in de halve finale. Frankrijk heeft nog maar één doelpunt gemaakt en heeft daarnaast veel mazzel gehad. Nederland had ook van ze kunnen (moeten) winnen. Daarnaast doet Zwitserland het juist opvallend goed. Die zie ik wel winnen van Engeland. Mocht Nederland door gaan, dan gaan ze in Zwitserland een zware tegenstander treffen. Duitsland-Spanje is wel een echte kraker. Ben benieuwd wie die gaat winnen.
Of die auto's toeteren voor Nederland of Turkije. Dan ligt het er aan wie wint zaterdagavond of je er wel of geen last van hebt toch?