Ja ik heb geen probleem met het vieren van een overwinning, maar de hele nacht soor is ook zo wat....
Fanatieke Turkse voetbalsupporters willen tijdens de kwartfinale met Oranje op het EK de controversiële ‘wolvengroet’ brengen. In een oproep op X vragen ze iedereen op de tribune zaterdagavond mee te doen. De ‘wolvengroet’ is een symbool van de ultranationalistische Turkse groepering Grijze Wolven en is daarom omstreden. ———— Zal een gezellige boel worden.
Nou inderdaad! Zeker omdat die ene Turkse voetballer is geschorst omdat hij die groet op het veld deed? Wij zitten gelukkig in het oranje vak, dus zal er geen last van hebben. Daarbij weet ik ook niet of die groet meer als een soort Turkse 'hilter groet' bedoeld wordt of gewoon een uiting is dat mensen trots zijn op hun land en nationaliteit. Ik lees tegenstrijdige dingen in de media namelijk.
Ik denk dat het maar een klein clubje 'fans' betreft. Ik denk dat geen aandacht eraan schenken het beste werkt.
Ik denk dat dit een soort rivier-zee situatie is. Gebruikt vanuit verschillende peroectieven met verschillende intenties, en een sterke lobby die het eenduidig probeert uit te leggen als iets lelijks.
Dat was zo dicht bij elkaar als je van deze wedstrijd zou verwachten, maar aan het eind is het Tschüss voor Duitsland.
Dat was idd gewoon hands. Duidelijker als de andere keren waarbij er wel een strafschop werd gegeven.
Het was niet alleen hands wat hij niet zag, maar had ook 2x geel voor Kroos moeten zijn. Duitsland had vanaf de eerste minuten al met 10 man moeten spelen.
Goh Ronaldo. Vroeger vond ik hem vreselijk met z'n kapselwissels enz. Nu vind ik hem wel iets liefs hebben Maar eerlijk, z'n niveau is niet meer wat het was. Logisch natuurlijk ook.
Oh dat deel heb ik gemist. Maar de beste man kan beter niet meer fluiten.. t is één aanfluiting met hem
Supersaai. Dit gaat vast uitlopen op penalty's. Nog geen echte kans geweest. De halve finale lijkt een makkie voor Nederland of Turkije