Dat vraagt heel nl zich af volgens mij. Er wordt teveel aan de bekende namen gehouden ipv de nieuwe een kans te geven. Beetje jammer. Qua spel vond ik t barslecht. Zat geen gang in. Beetje peper erin zou niet misstaan
Dat niet zo zeer maar t feit dat ze toch al door waren naar de knock - outs maakte ze eerder nonchalant of makkelijk met dit als gevolg. Hoogmoed komt voor de val. Dit hebben we ook vaker zien gebeuren in een groot toernooi waar nl bij voorbaat al door ging en t vervolgens verpestte voor zich zelf
Nou ja met dit niveau verdienen ze het ook niet om ver te komen. Zou leuk zijn als ze eens een wedstrijd gewoon domineerden ipv er steeds net wel of net niet mee weg te komen. Van de Fransen kan je hetzelfde zeggen. Een krappe winst door een stommiteit van de tegenstander en twee keer gelijk waaronder tegen Polen. Ook niet erg vice-wereldkampioen (en destijds de echte werledkampioen voor mij) waardig.
Portugal is ook lekker bezig. En eindelijk eens een scheids die niet in die zielige Portugese valpartijen trapt
Als we weer zo voetballen als dinsdag dan wordt de vloer met ze aangeveegd. Roemenie valt misschien niet echt op qua land met voetballen maar zijn ook niet voor niks poule winnaars
In theorie wel, maar de praktijk liet de afgelopen 2 wedstrijden wat te wensen over. Wij gaan dinsdag dan ook niet naar München, 16 uur in de auto zitten voor weer zo'n bagger wedstrijd, dat vertik ik.
We gaan het zien dinsdag. Ondertussen vond ik deze wel grappig. Snollebollekes op één in de Duitse Viral 50 - YouTube
Wij stonden dit weekend op een camping in NL met aardig wat Duitsers en in aanloop naar de wedstrijd zaterdag werd dit nummer continu door ze gedraaid. En een lol dat ze er mee hadden