Die 2-0 had toch makkelijk al wel 6-0 kunnen zijn. Wat een gestuntel voor de goal! Maar goed. Ze hebben de winst (tot nu toe dan)
De minuten kloppen, als je dat voor de volgende wedstrijd ook laat weten, weet ik hoe laat ik moet opletten . Mijn man heeft helemaal niets met voetbal, ik kom er nu pas achter hoe weinig onze kinderen van voetbal weten. Oudste dochter vraagt (bij een penalty) waarom al die gele mannen "zo" (met handen voor het kruis) staan. Ik vraag: "wat denk je zelf?". Zegt ze: "Moeten ze naar de wc?" En dat nog serieus menen ook. O ja, ze vroeg ook nog waarom er losse schoenen op het veld lagen (te zien bij het laatste doelpunt). Weet iemand dat? Worden die door supporters op het veld gegooid (waarom?), ze heeft alle voetballers nagekeken, maar er liep niemand op zijn sokken.
Ik kende van de Ven helemaal niet, maar die knalde ook dat veld over zeg. En fijn dat Veerman een nieuwe kans kreeg.
Zo vroeg mijn zoon van 9, die nota bene zelf voetbalt, bij de derde goal: is Nederland aan het winnen? Maar hij kan vaker van die snuggere vragen stellen waar hij echt het antwoord wel op weet, als hij maar even 2 seconde nadenkt
Er was een veld loper. Die hebben ze vakkundig vqn t veld verwijderd maar de schoenen zijn achter gebleven
Pfff wat een langdradige wedstrijd. En dat gefluit en boegeroep continu van die Turkse supporters. Zo kinderachtig en onsportief!