Heey dame's Ik moet het even kwijt. De laatste tijd zit Nathan in een periode waarin NIETS goed is. En ik word er zo moe van :x Op schoot is 5 min leuk, daarna niet meer. In de box is even leuk, daarna niet meer. Op de grond is even leuk, daarna niet meer. Hij kan nog net niet tijgeren. Zitten kan hij ook nog net niet. Wel even maar zodra hij wat wil pakken kiept hij om. Ik heb zo'n beetje alle spelletjes met hem gedaan. Echt niks is leuk Al zijn speeltjes zijn niet meer interresant. We hebben een berg speelgoed en ik wissel het elke keer af maar ook dat werkt niet meer. Volgens mij heeft hij én een sprongetje, én komen 2 ondertandjes door en is het te warm. Pffffft ik zal zo blij zijn als hij dingen kan. Hij wil zo graag maar hij kan het gewoon nog niet. Zo, ik ben het ff kwijt P.S. Hebben jullie nog leuke spelletjes/tips?
Ik ken het van afgelopen week. En te warm en een sprong en inentingen. Tel maar op. Ben dan ook doodmoe. Ik hoop dat we nu het ergste gehad hebben. Ik denk maar zo: Het kan altijd erger. Dat houdt me dan op de been. Sterkte! Spelletjes weet ik zo niet.
wesley heeft dit nu dus ook en heb hiervoor een loopstoel aangeschaft ze mogen er niet te lang in maar hij is nu vrolijker en kan hierin ook zn frustraties kwijt
Hier ook een periode waarin NIETS maar dan ook NIETS goed is. Het is een heeele grote sprong volgens mij. Ze kan nog geen 2 minuten alleen spelen, ze eet een paar hapjes fruit en de groente laat ze helemaal staan, ze is 's ochtends om 5 uur al wakker en ze is gewoon superchagrijnig. Dat is nu sinds week ofzo. Ze begon met vroeg wakker worden en slecht alleen spelen en nu laat ze dus ook nog haar eten staan. Pffff.... echt héél erg vermoeiend!
herkenbaar. mijn zoontje had ook zo'n periode! weliswaar een tijdje geleden. in het weekend kon papa me aflossen. dan kon ik mezelf weer opladen. stukje wandelen? op bezoek bij iemand die ook kindjes heeft rondlopen (leidt af)?
amy zit ook in zon periode. erg vervelend en dodelijk vermoeiend, maar het zal er allemaal wel bij horen. ik wandel veel met dr, en probeer zoveel mogelijk met dr weg te gaan. bij anderen is ze superlief, dan heeft ze wat afleiding.
haha geloof t of niet maar ik heb t idee dat wij daar nu al 5 mnd mee lopen. vannaf dat ze geboren is heeft ze dat.box is 5 min leuk,bij je zitten/liggen niet al te lang,in t wippertje ff en ff op de doomoo. de hele dag dat gejengel dat ze niet meer wil.zo vermoeiend.ze sliep de eerste 2 mnd super en de nacht door van 12 tot 8. nu is ze vaak klaarwakker als je dr op bed legt.en komt ze weet ik veel hoe vaak. en vanmorgen ook dan slaapt ze ongeveer vannaf half3 met 2 keer tussedoor wakker worden.en komt ze om half 7 en slaapt ze niet meer.dan moet ik dr echt eruit halen en opnieuw in slaap sussen. ramp joh.
Ik herken het wel hoor, ze willen van alles maar het lukt ze nog niet. Julia probeert te kruipen maar het wil niet lukken, dan is het brullen ! Lekker met haar wandelen helpt wel. En vooral aan het einde van de middag mag ze in de loopkar. Vind ze helemaal geweldig en rijd ze het hele appartement door.