ING internetbankieren

Discussie in 'De lounge' gestart door Samy84, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samy84

    Samy84 Bekend lid

    29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nooit problemen mee gehad sinds hun nieuwe look kan ik niets meer overmaken grrrrrrrr

    Heel irritant want vandaag moest ik een rekening (boete) betalen :x

    Hebben meer mensen hier last van? Heb het al een paar weken en elke keer denk ik de volgende dag zal het wel gefixed zijn maar kennelijk niet...
     
  2. Marnatman

    Marnatman Fanatiek lid

    17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Probeer het eens via een andere browser. Dus als je nu Internet Explorer gebruikt probeer dan eens Firefox of Google Chrome (of andersom)
     
  3. vinisa

    vinisa Fanatiek lid

    8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik heb er geen last van. Als ik jou was zou ik morgen even met ze bellen.
     
  4. Pompeltje

    Pompeltje Fanatiek lid

    18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog helemaal geen last van gehad
     
  5. Jacky78

    Jacky78 Fanatiek lid

    3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Nergens last van.
    Maar krijg je een foutmelding, of kun je nu meer vinden hoe je nu moet overschrijven?
     
  6. Daantje3

    Daantje3 Fanatiek lid

    28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Overschrijven lukt wel. Maar ik kan ineens op mijn telefoon niet meer inloggen, op de computer wel gewoon. Ik had ook verwacht dat dit een opstart foutje was, maar helaas...
     
  7. Samy84

    Samy84 Bekend lid

    29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toppie hij doet t!!!! Heb meteen firefox gedownload en betalingen zijn gedaan jipieeeeeeeee :D

    Bedankt all!
     
  8. Jacky78

    Jacky78 Fanatiek lid

    3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Bedenk me ineens dat er bij ons wel problemen zijn met het ontvangen van de tancodes. Die krijgen wij op een mobiel nummer binnnen, maar tegenwoordig gaat dat telkens mis (ne krijgen we later een code per telefoonwe weten niet of het aan de site ligt of aan het nieuwe mobieltje met nepieuwe abonnement.....
     

Deel Deze Pagina