Nooit problemen mee gehad sinds hun nieuwe look kan ik niets meer overmaken grrrrrrrr Heel irritant want vandaag moest ik een rekening (boete) betalen :x Hebben meer mensen hier last van? Heb het al een paar weken en elke keer denk ik de volgende dag zal het wel gefixed zijn maar kennelijk niet...
Probeer het eens via een andere browser. Dus als je nu Internet Explorer gebruikt probeer dan eens Firefox of Google Chrome (of andersom)
Nergens last van. Maar krijg je een foutmelding, of kun je nu meer vinden hoe je nu moet overschrijven?
Overschrijven lukt wel. Maar ik kan ineens op mijn telefoon niet meer inloggen, op de computer wel gewoon. Ik had ook verwacht dat dit een opstart foutje was, maar helaas...
Toppie hij doet t!!!! Heb meteen firefox gedownload en betalingen zijn gedaan jipieeeeeeeee Bedankt all!
Bedenk me ineens dat er bij ons wel problemen zijn met het ontvangen van de tancodes. Die krijgen wij op een mobiel nummer binnnen, maar tegenwoordig gaat dat telkens mis (ne krijgen we later een code per telefoonwe weten niet of het aan de site ligt of aan het nieuwe mobieltje met nepieuwe abonnement.....