Wij hebben paprika chips gehaald, zo'n speciale rood, wit blauwe zak haha. En m&ms de ek versie. Verder natuurlijk bitterballen met vlaggetjes. En nog even rondkijken wat nog meer
Tsja,wij kopen gewoon alles wat oranje is. Ook lekker worteltjes hihi. Maar de meeste tijd kijk ik toch in de kroeg vrees ik
Nou das toevallig, ik zit naar 24 kitchen te kijken en zie een reclame voorbij komen over de EK recepten en lees tegelijk dit topic.. Mijn tip is dus www.24kitchen.nl
Ik wil gewoon een overheerlijke pizza van me favoriete italiaan hier bestellen om tijdens het EK op te peuzelen!
Er bestaat een heerlijke dip : Hollandse dip. Deze is van 100% NL (Die radiozender). Op de verpakking staat er nu (rond het EK) bij : de voetbaldip van Nederland' Dit is een dip met o.a. kaas en gember er in!! Zoooooow lekker !! Kan o.a. bij stokbrood, toast en chips!! Is niet in alle winkels te verkrijgen! Ik weet dat ie sowieso bij de Makro te verkrijgen is en bij de COOP/ Jumbo!!
Voor de niet-zwangeren filet americain met toastjes of stokbroodjes, is ook vaak een beetje oranje-achtig van kleur.
Ik heb uienringen gemaakt! Whaaaaaaaaaaaaaa lekker met chilisaus. Recept: Uienringen recept - Recepten van Allrecipes
Tulip@ Ik weet niet of jij hem ook krijgt , maar hier vandaag bij de reclame folders . De c1000 magazine gekregen staan lekkere dingen in wat ik zo vlug kon zien.
Oeh lekker.. Ik ga voor de uienringen, mini hamburgers, worstebroodjes.. Mjammie! Verder frituur ik natuurlijk bitterballen, en maak ik salades voor op stokbrood/toast..