ervaringen artisan implantaatlenzen

Discussion in 'De lounge' started by Rosao, Jun 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Hoi,

Ik ben nu bezig met een traject om artisan lenzen te laten implanteren (die worden over je eigen lenzen geplaatst tijdens een operatie). Ik heb namelijk vrij slechte ogen (-14) waardoor laseren niet gaat.

Vroeg me af of er hier mensen zijn die ook deze lenzen hebben laten implanteren en hoe ze dat hebben ervaren. Hoe was het herstel van de operatie en hoe vindt je het zicht nu? Is het hele proces je meegevallen?

En wat ik me ook afvraag is hoe het zich houdt met kinderen in de buurt. Ze zeggen namelijk dat je oog wat kwetsbaarder is daarna en dat je er niet meer hard in mag wrijven en geen klap op mag krijgen oid. Maar ja, met een kind kan dat soms per ongeluk gebeuren.

ben benieuwd!

2. 22liz

22liz Lid

Mar 20, 2011
    58
    0
    0
    Ik heb sinds 6 jaar artiflex lenzen. Ik had - 10. Echt heerlijk gevoel om nu 'gewoon' te zien! Het is me allemaal reuze meegevallen. Ik weet niet waar je heen gaat, en welke verdoving je gaat krijgen? Als je meer vragen hebt, ik hoor het graag!

3. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ik ga naar het oogziekenhuis in Rotterdam. Als het goed is gaat het onder volledige narcose.

Had je veel pijn na de operatie?

4. 22liz

22liz Lid

Mar 20, 2011
    58
    0
    0
    Nee helemaal geen pijn gehad. Heb je keus om volledige narcose te doen? Als je keus hebt, zou ik daar namelijk niet voor kiezen. PB anders maar!

Share This Page