hoihoi, ik heb nu een eindeloos online bundel afgesloten en zit heel de vakantie al veel op internet. op zp en hyves o.a. maar nu hoorde ik van iemand dat die toch extra kosten moest betalen bovenop die bundel!! voor bepaalde sites! weet iemand daar iets van want anders kan ik wel een rekening verwachten denk ik!
Heb het nu al 2 jaar kijk op YouTube zwangerschapspagina en nog veel meer maar heb nog nooit meer hoefen te betalen..
Volgens mij moet je alleen betalen als je gebruik maakt van een buitenlands netwerk. Misschien even op de Hi-site kijken?
Nee, eindeloos online, is toch ook eindeloos online? Zo zie ik het tenminste, mn vriend heeft ook hi eindeloos online, en ik heb een blackberry met hi eindeloos online blackberry, heb wel gelezen dat je een max mb hebt wat je mag gebruiken, fair use nog wat? Als je daarboven zit ontvang je een sms en wordt je internet rest vd maand langzamer. Maar is ook wel opde hi site te lezen denk ik
Hmmm, ik heb het ook net, zal bijna aan de rekening toe zijn en ben ook benieuwd.... Ik heb de voorwaarden nagelezen en daarin staat dat als je onder een bepaald gemiddeld verbruik zit je niks hoeft bij te betalen. Heeft te maken met hoeveelheid dataverkeer? Hoe het echt zit weet ik verder niet, eerst mijn rekening maar afwachten....
Dit heb ik gevonden op de site van Hi, gaat alleen wel over de Blackberry: Wat is de Fair Use Policy en hoe wordt deze gecontroleerd? Bij Fair Use wordt gekeken naar het gemiddelde verbruik van alle andere gebruikers met hetzelfde abonnement. Als je meer dan tien keer meer verbruikt dan het gemiddelde, zal Hi je twee keer via sms verzoeken je gebruik te matigen. Daarna kan Hi besluiten dat je niet langer gebruik kunt maken van dit abonnement. In dat geval betaal je een hoger tarief. Je mag het Hi Eindeloos Online met BlackBerry Abonnement alleen gebruiken om te surfen en mailen op je mobiele telefoon, niet in combinatie met een laptop. Voice-over-IP toepassingen zijn eveneens niet toegestaan in combinatie met dit abonnement.
van die mb's klopt! Ik heb een tijd geleden een training gehad voor klantenservice werk. Heb er niet gewerkt overigens.. De snelheid word inderdaad verlaagd als je hier overheen gaat. ( ondanks onbeperkt internet) Het is zo dat zodra je de grens overgaat je extra betaald voor internet. De tarieven kan je volgens mij opzoeken op internet... KIJK hier voor uit!!! Het is ook in Kassa geweest dat sommige mensen rekeningen kregen van over de 800 euro omdat ze veel op ineternet zaten. Ik zet mijn internet uit als ik op vakantie ga en haal alle ophaal gegevens mail e.d. uit mijn telefoon, zodat ik niks extra's hoef te betalen. Ook betaal je voor je voice mail aflusiteren ( 3 DUBBEL!) en als je een voicemail bericht krijgt in het buitenland betaal je 2 dubbel ( zonder dat je afluisterd) dit is iets wat je per sms uit moet zetten ( even klantenservice voor bellen hoe dat moet ) ik hoop dat je er iets aan hebt...
je kan het ook opvragen he.. saldo sturen naar 1244 dan krijg je 2 smsjes 1 met je tegoed en 1 voor je internet gebruik kan je het zelf ook een beetje in de gaten houden
ik heb overigins ook eindeloos extra snel internetten.. Maar ben tot nu toe nog niet boven mijn mb uitgekomen. Sterker nog ik stuur zojuist een sms en had 00000 mb staan
k heb al 3 of 4 jaar hi en 2 jaar internet nog nooit bik betaald en als k thuis ben zit k vaak online maar idd bij een blackberry heb je ander internet nodig dus misschien ligt het daaraan.