Nieuwe telefoon; ervaringen gevraagd!

Discussie in 'De lounge' gestart door Blondy, 12 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hi meiden,

Het contract van mijn telefoonabonnement loopt af; ik mag een nieuwe uitzoeken!

Nu wil ik graag een telefoon met internet. En zoals het een echte vrouw betaamt, kan ik niet kiezen. Ik twijfel tussen de IPhone 3GS en de Samsung Galaxy S.

Heeft iemand deze telefoon en zo ja, hoe bevalt ie?

Als ik dit weekend nog een nieuwe telefoon haal, kan ik lekker vanaf mijn vakantieadres op ZP en hoef ik niets te missen! :D

Thanks allemaal!

2. ynnel1

ynnel1 Actief lid

27 mei 2008
    251
    0
    0
    Kapster
    Ik weet niet waar je heen gaat op vakantie maar ik zou geen internet gaan gebruiken vanuit het buitenland... Dan ben je een maand niet meer zo happy vermoed ik!!!

Maar ik heb van horen zeggen dat de Samsung wel helemaal super is.......

3. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ik heb sinds gister de BB 9700 bold, maar hiervoor had ik een Iphone dus ik zou je die aanraden. Heerlijke telefoon met zeer veel mogelijkheden :)

4. Kelly19

Kelly19 Actief lid

26 jan 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
    Meningen verschillen,
    ik zelf heb een bb bold 9700 prima telefoon alleen die van mijn partner was na een week kapot moest een nieuwe software op
    Iphone 3gs heeft die ook gehad liep na 2 week ook vast ook iets met software
    Nu heeft die een Sony ericsson vivaz of iets dergelijks en dat is echt een fijn toestel maakt zeer mooie foto's

5. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een htc legend! En ben er echt superblij mee!

6. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    i phone, helemaal geweldig en je kan er zeer veel mee.

7. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Jullie maken het er niet echt makkelijker op! :D

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    nokiaaaaaaaaaaaaaaaaa
    geen iphone voor mij klere dingen

ik heb nu tijdelijk een lg..
    helaaas

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik krijg binnenkort de samsung galaxy s binnen, alleen is deze niet op voorraad (jamerdebammer). Ik zit met smart te wachten op deze telefoon, aangezien mijn mobiel die ik nu heb, gister de geest heeft gegeven. Kan nog wel smsen, maar mijn microfoontje doet het niet meer. Kan dus wel praten, maar hoor niet wat mensen tegen mij zeggen. Lekker makkelijk hihi. Heb wel gevraagd dat als ze hem binnen krijgen hem z.s.m. op willen sturen.

Wat ik iedereen hoor zeggen is dat je een mobiel moet nemen met het android besturingssysteem. hier schijnt je heel veel aplicaties voor te hebben. Laat de nieuwe samsung dat nou net hebben hihi:p.

10. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb net een Nokia N97 mini aangeschaft, helemaal super, ben er erg gelukkig mee. Internetten gaat heerlijk, hij maakt superfoto's en de muziek is ook perfect. nee voor mij geen ander merk. De iphone vind ik erg groot en de galaxy ook, een blackberry is toch wel echt een zakelijk toestel, maar wel mooi :D

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik heb een iPhone 3gs. Ik adviseer je dus een iPhone prima ding! Maar zou je niet de nieuwste willen? De iPhone4 ?

12. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Die wil ik eigenlijk ook...............:):D

13. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Nee, met de IPhone 4 zijn nog heel veel problemen. Apple heeft hiervoor zelfs mondiaal zijn excuses al aangeboden en iedereen een hoesje beloofd ter compensatie; belooft niet veel goeds.

Enne, die nieuwe is ook best duur. Moet ik nog € 200 bijbetalen en dat vind ik een beetje veel.

De IPhone komt hier wel goed uit de bus. Is er niemand met een Samsung Galaxy?

14. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
  15. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hi allemaal,

Allereerst heel erg bedankt voor jullie tips! Ze hebben me echt geholpen.

Ik heb besloten een IPhone te nemen. Hij is zojuist besteld, komt zaterdag al binnen. Kan niet wachten! :D

Deel Deze Pagina