Kijk eens bij Fairfood.nl Hebben allerlei soorten en maten tafels. Alles wordt op bestelling gemaakt, qua poten ed. Je wordt meegenomen naar het magazijn om zelf een blad uit te kiezen. Hier komt onze tafel vandaan, erg goede service
Jammer dat er geen prijs indicaties op de website staan. Ik heb ze wel een berichtje gestuurd. Bedankt voor het meedenken!
De tafels kunnen aardig aan de prijs zijn jammer geoeg, maar wel allemaal puur hout. En op bestelling gemaakt en behandeld. Succes met de zoektocht!
Ik weet niet waar je woont, maar hier in Friesland hebben we Kapenga en deze heeft ze, toevallig hebben mijn collega's net 2 besteld voor op het werk..
Friesland is een stuk rijden maar als het echt mooie tafels zijn dan heb ik het er natuurlijk voor over. Zijn het van die industriële tafels? Want dat zoek ik totaal niet en die kwam ik tegen na de tips op marktplaats. Dat zoek ik juist weer niet
Industrieel? Ik zie op marktplaats juist hele andere. Kersenhout met glazen blad Volledig teak met blokpoten Enz. Zie onderstaande link voor de zoekresultaten waar ik op uit kwam. https://www.marktplaats.nl/z/huis-en-inrichting/tafels-eettafels/150-tot-200-cm-150-tot-200-cm-vierkant.html?categoryId=1949&attributes=S%2C3248+S%2C28+S%2C19 Succes met je zoektocht!
Wij hebben onze vierkanten eettafel bij Loods5 gekocht in Sliedrecht. 120 × 120 Warme kleur hout met stroken gekleurd verf er op. Ben dol op de tafel
Maar ik zoek dus wel een nieuwe tafel die ik bij een winkel kan kopen en geen tweedehandse tafel van een particuliere verkoper Als ik voor een nieuwe kijk dan is merendeels industrieel, met steigerhout etc