Zwitsal, maar die zijn wat minder voor haar huidje, dus heb ik Pampers Sensitive. Die van Bumblies ruiken het viest, die stinken naar kots en die van de Hema ruiken al een beetje naar poep zelfs voor gebruik. Die van Etos ruiken trouwens ook wel lekker.
pampers en kruidvat. had laatst de verkeerde van kruidvat, met lavendel, die stonken wel. liefs doris
ik hoor vaker dat die van bumblies stinken maar ik vind dat niet eerlijk gezegd terwijl ik jaren zwitsal heb gebruikt omdat ik vond dat het ook lekker moest ruiken dus hier bumblies en die van de c1000 dit weekend geprobeerd die zijn ook lekker
Ik word zelf onpasselijk van de doekjes die een enorme parfumlucht hebben. Ik gebruik vooral de zwitsal sensitive. Overigens heb ik me rotgezocht naar snoetendoekjes die NIET naar roze kauwgom ruiken en eindelijk: natusan doekjes! thank god, ik vond het zo vies om haar handjes/gezichtje af te vegen met iets wat ik nog viezer vond dan haar gezichtje zelf... Lach me trouwens rot om jullie beschrijvingen... kots en poep
iemand de doekjes van de aldi wel eens geroken..... mierzoet, yek..... hier pampers of zwitsal, net wat in de aanbieding is :-D pampers doekjes vind ik wel het prettigst in gebruik, zijn lekker nat.
Vanaf het begin etos, omdat hij daar geen uitslag van krijgt. van de zwitsal had hij na een uur allemaal vuurrode pukketjes op zijn billen zitten
Ik vind de pampersdoekjes het lekkerst ruiken, alleen vind ik ze juist te nat... De onderste uit het pak kun je vaak wringen... En dan moet ik of zijn billen afdrogen of wachten tot het droog is anders kan ik ze niet insmeren... Want de Sudocreme pakt gewoon niet op die nattigheid. Ik gebruik eigenlijk altijd etosdoekjes... ruiken wel aardig en zijn ook niet zo achterlijk duur in de reclame...
ik heb altijd pampers in huis omdat ze lekker ruiken en ze zijn ook groot. etos ruikt ook lekker maar nadeel van die doekjes is dat ze nogal klein zijn en erg aan elkaar blijven plakken met het effect je wilt een doekje maar trekt heel het pak leeg. in de aanbieding 2 dozen voor 10 euro dan sta ik er toch weer als eerste haha want voor dat geld heb ik die extra moeite wel over en tot die tijd koop ik pampers doekjes
Natusan...vond de etosdoekjes verschrikkelijk stinken...met name de lavendelgeur (rook er totaal niet naar).
Na zo'n beetje alle doekjes gebruikt te hebben, nu alleen nog Natusan, ruiken niet zo overdadig en zijn niet te nat en niet te droog.