Ik nam een tijdje terug op mn werk stiekem een bonbon. Deze zat in een papiertje. Ik stop dat ding zo in mn mond en proef iets heel goors. Blijkt de bonbon onder de schimmel te zitten...
sorry hoor...maar dat van die pleister vind ik echt het allerergste...ieuwwww...ik zou echt gaan overgeven mijn ma had een keer een potje pasta-saus en daar zat gewoon een wit stuk plastic in. Gelukkig komen dit soort dingen maar weinig voor.
Ik weet nog wel iets van vroeger. Wij zaten te eten, aardappels met sperziebonen (uit blik), totdat mijn moeder ineens een gil gaf, haar stoel naar achteren schoof en naar de WC rende om over te geven. Zat er een of ander raar beest door de sperziebonen... Daarna hebben we heel lang geen sperziebonen uit blik meer gehad. Ik heb nu nog dat als ik groente uit blik gebruik, ik controleer of er niet per ongeluk enge beestjes in zitten... Ook vroeger: een pak koekjes wat naar zeep smaakte. Die hebben mijn ouders dan ook terug naar de supermarkt gebracht.
hier een dode strontvlieg in het eten van de chinees, was ook zo'n gerecht dat je het bijna niet zag, dus het zal al op mijn lepel. gelukkig zag mijn man die strontvlieg, anders had ik was extra vlees opgegeten.
Dat heb ik gehad met eigen merk cola in een blikje. Heb toen wel Voedsel dienst van waren ingelicht. Of een verse komkommersalade vol met lange haren! Stuk plastic in een zak Lays chips, stukje plastic in een frikandelbroodje van de bakker.
Wormpjes in een worstebroodje, Een made in de broccoli, Een dikke zwarte tor in een loempia van de chinees.. ale:
Wat een verhalen over Chinees eten met beestjes en dergelijke erin.... en ik wil morgen nog wel Chinees eten ophalen.....
ieuw en dan zit ik hier aan m'n kommetje soep! tot 2 keer toe een oorwurm in een vers taartje van dezelfde winkel, ben er ook nooit meer geweest! beestjes in groenten, duh! Wees er blij mee, die verrichten veel goed werk
schimmel in een chocolade eitje van het kruidvat. gok dat deze eitjes bij veel van jullie staan. eet smakelijk
in een evergreen een stukje plastic, groen verder eigenlijk nog niet veel bijzonders wel al héél vaak bedorven melk in een pak wat nog lang niet aan de data was. Op me werk nog {ggz} niet te geloven, zou je maar 1 van de bewoners voorschotelen, germ.
Ik had een keer loempia's gehaald bij zo'n kraampje. Toen ik thuis kwam lekker smullen natuurlijk. Begon aan mijn laatste loempia en toen zat er een vieze dikke zwarte haar in.. ale: Nou ik kon wel over me nek gaan..! Verder heb ik gelukkig nog geen rare dingen meegemaakt.. (ff afkloppen)
Getver zeg, wat vies allemaal! Hier een keer een dikke dot haar in een Mora kroket. Eet ze sindsdien nooit meer. Een groene rups in een zak sla. Een lang bruine haar in een vers broodje van de La Place van V&D.
Sommige dingen vind ik echt heel vies maar wel te begrijpen.. een pleister of haar in je eten, ja t moet niet mogen maar als kok kan zoiets snel gebeuren.. en beestjes in/bij de groente, ja ook dat is nog logisch.. maar een stukje pallet in de babyvoeding?! of stukjes glas of plastic in eten?! Hoe komt t er dan vraag ik me dan af!