Elastiekje in kroket

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanukkie, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

In een blikje rijstepap van de aldi kleine grijze steentjes. In meerdere blikken. 2 weken geleden uit eten geweest,zat er in mijn garnalencoktail een slakkenhuisje :eek: Smakelijk! De vader van een vriend van me at een kroket uit de automaat zat er een vette haarbal in (menselijk haar) Brrrr KOTS. En ik ooit een broodje met stroop zat er ook een vette haarbal in met lange haren. Gelukkig was het mijn eigen haar,maar ik heb wel een haarfobie ontwikkeld ;)

Oh ja en ik heb bij Bax gewerkt een bedrijf toenertijd wat in frikadellen enzo deed en daar werd vlees van de grond geraapt en gebakken,haren eraan wat dan ook het kon allemaal daar. :pale:

2. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

3. luuus

luuus Niet meer actief

ik had laatst brocolli gekocht zat er een groene rups helemaal aan gekleefd echt zoooo goor! ik heb het meteen helemaal weggegooid als we nu brocolli eten doorzoek ik eerst al die takjes of er geen rupsen aanzitten haha

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

:sick:

5. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    JAK!!!!!! [​IMG]

Wij hadden eens jaren terug een tand in de corned beef.
    Leek op een tand van een knaagdier.
    Haal dat echt never nooit meer. :(

Ik heb trouwens jaren lang geen ei gegeten want ik wou eens
    een eitje bakken....brak het ei om het in de pan te doen en hup
    daar lag een half ontwikkeld kuikentje met snavel en al. :sick:
    Ik was kotsmisselijk en durfde lange tijd geen ei meer te eten.

6. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant

wat erg :confused: :)

7. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    ok nu wil ik dus voorlopig niks meer eten nadat ik dit allemaal gelezen heb :( :( :( :( :( :( :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Brrrr.....

Heb eens een keer een sinasappel gepeld, totdat ik onder het schil ineens allemaal krioelende maden tevoorschijn zag komen... heb toen ook in geen maanden een sinasappel aangeraakt.. Nu wel weer hoor, is gelukkig al heel wat jaartjes geleden, maar weet het helaas nog als de dag van gister...

9. BoBam

BoBam Niet meer actief

me vader had een keer een made in de bloemkool, nou toen lieten wij het eten ook allemaal staan! Gadver! hahaEen vriendin had een keer een milkshake gehaald en toen zat er echt zo'n vieze strontvlieg in , dus zij direct terug, kreeg ze een nieuwe (dacht ze) zit ze in de auto op weg naar huis bleek dat ze gewoon dezelfde weer mee gegeven hadden!ieuwh

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bleeeugh...

Mijn man at laatst een appel (zag er goed uit), hij nam een hap en de hele binnenkant was verrot. Super goor :sick:

Ieeeh andermans haren in je eten? :pale:

11. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Wat een ranzige verhalen zeg!
    En idd, haren zijn echt smerig...

Ik ben één keer bijna gestikt in een plak krentebrood.
    Op een gegeven moment wilde ik een stuk doorslikken toen de helft 'bleef hangen' in m'n keel. Ja... aan een lange haar, die vastzat aan de nog in mijn mond aanwezige andere helft.

Man,man... ik kaakte m'n ogen er zowat uit. :confused: wat goor!
    Ik kon het brood gelukkig op een niet al te moeilijke manier zo aan die haar uit m'n keel vissen...kijk, dat scheelt dan weer. :)

12. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Hier bij ons in t winkelcentrum staat altijd zo''n loempia kar waar ik graag een loempiaatje kocht tijdens t winkelen...... op een dag neem ik n hap: zit er een dikke zwarte haar in..............was gelijk de allerlaatste loempia die ik heb gegeten!

13. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.909
    5.231
    113
    Home
    ieuww! ik moet dit eigenlijk helemaal niet lezen :pale:

@ nessy: dat heb ik ook een keer gehad met dat kuikentje in het ei zo enorm goor.

14. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Bij de afhaal chinees, dikke zwarte haar in mijn bami brrr heeft jaren geduurd dat ik weer chinees luste.
    Ook een keer dus bij de chinees, in de Fu yong hai stukjes eierschaal
    In een zak nootjes een stukje hout, hij was mint groen :(
    Ik heb het toen wel opgestuurt naar kleijn en kreeg excuus brief en 3 zakken verschillende nootjes

15. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hier een keer een hele lange zwarte haar uit een nieuwe fles chilli saus.
    Heb zo mijn broodje bapao met saus en al in de vuilnisbak gegooid

JAK

16. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Met dat kuikentje in een ei, heeft mijn schoonmoeder aantal maanden terug gehad, sindsdien bekijk ik al mijn eieren voor het openbreken tegen een fel licht! Dan kan je namelijk de binnenkant bekijken en sta je niet voor verassingen.

17. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    Ik had laatst een paar zakjes m&m's gekocht van de aldi en een bak ijs. Ik wou samen met mijn nichtje ijs namaken wat je altijd krijgt in de Mac Donalds (weet even de naam niet meer van dat ijs).
    We hadden lekker het ijs opgegeten enzo en er waren nog een paar zakken m&m's over.. lekkerrr natuurlijk.. Totdat mijn nicht iets hards in haar mond voelt. Ze dacht eerst dat het een hard nootje was. Dus ik zei dat ze het uit haar mond moest halen.. En er zat gewoon een PUNAISE(!) in! LEVENSGEVAARLIJK! Mijn nichtje is nog maar 6.. wie weet wat er allemaal kon gebeuren..

Ik heb een heel (lange) boze brief naaar M&M gestuurd en heb gisteren een (verhuis!)doos vol m&m's gekregen :) .

--
    Als je een stukje plastic of glas vindt moet je dit gelijk even melden bij je supermarkt of het bedrijf van het product.

18. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    bah! Ik kan me nog heugen dat mijn opa zijn gekookte eitje zat te pellen en dat daar dus ook een volledig ontwikkeld maar helaas doodgekookt kuikentje inzat.... gatverrrrrr! :sick:

19. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik snap echt niet dat ik alle pagina's heb gelezen :sick:

Ik had laatst pruimen gekocht en zit het heerlijk op te eten tot ik aan kwam bij het midden, komen er ineens allemaal kleine beestjes uitgelopen :sick: :sick: .. Ik eet nu dus echt noooooit meer pruimen gatverre damme...

Sommige dingen zijn echt niet normaal... die pleister bv nou mijn hemel zeg ik zou helemaal gek worden gatver de gatvere damme .. :sick:

Fijn ik moet nu nog een boterham gaan eten ik ga dus alles helemaal ontleden :)

20. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Jaren geleden heb ik in een groente-en fruitwinkel gewerkt.
    Er waren nieuwe kersen binnen gekomen en mijn chef moest natuurlijk even proeven.
    De eerste de beste kers die hij in zijn mond deed zat van binnen vol met kleine maden..
    :pale:

Heb nog nooit iemand zo snel een doekje zien pakken om eens lekker te gaan overgeven..
    Sindsdien eet ik dus ook geen kersen meer..

Deel Deze Pagina