Ben niet zo moeilijk betreft groente.... ik bedoel, het komt van het land, vooral in bloemkool, prei enz kan nog wel eens een beestje in voor komen... ik was altijd alles grondig en als je het daarna kookt... dan hebben beestjes weinig overlevings kans maar goed, ik heb dus wel eens een stuk glas in een pot rode kool van de Hak gehad... hoorde het in de pan tikken toen ik ging roeren.. heb de pot weer uit de emmer gehengelt, dacht dat het van de pot afgebroken was, maar nee, het zat er gewoon in... heb alles weg gegooid durfde het niet meer op tafel te zetten. Haren in een loempia van de chinees... 3 jaar van te voren een voedsel vergiftiging gehad van chinees, jaren kon ik het eten niet meer zien of ruiken... toen was ik eindelijk over de drempel heen en dacht dat ik het weer eens proberen kon en toen trof ik die haren aan.... dacht dat ik gek werd! Eet het nu dus al helemaal niet meer jak!
http://www.bakx.nl/ hij bestaat nog steeds! Smakelijk overigens is het wel 15 jr geleden dat ik er werkte en ik zie dat er veel veranderd is
Vroeger liet mijn vader wel eens shoarma komen als hij thuis kwam van het cafe, en dan aten we dat lekker op in bed. Tot ik een keer wat hards in mijn mond had, een scherp krom tandje... Ik heb nooit meer shoarma gegeten.
Halverwege ben ik gestopt met lezen. wordt er misselijk van. Hier een keer een klein stukje steen in een oliebol. Verder 1x een haar in mijn broodje en 1x een haar ( ja zo'n vieze dikke zwarte ) in mijn loempia.
een vies vliegend beest in een broodje zalm bij de Efteling, ik had de helft al op :sick: vraagt die pipo daar of ik een nieuw broodje wil!? Nee dank je! Haren in broodje van de La Place op station Den Bosch En tropische vliegen in een pakje turks fruit.
dat er beestjes in verse groente zitten vind ik nog tot daar aan toe, maar in schoongemaakte berpakte groente of bli, nee dat vind ik vies! haren, pleisters e.d. brrrrrrrr dat is gewoon door slechte hygiëne! jakkie babbel!
heb zo vaak haar in mijn eten gehad.. heeeel smerig... en ik had het laatst met een een gehaktbal.. nou ik ging gewoon kokhalsen.. ik neem een hap van een bal.. (nee was te lui om hem te snijden ) dus ik leg hem weer op me bord.. zie ik ineens 1 enorme ader eruit hangen met nog een holletje erin.. ik ging echt bijna over me nek ale: krijg er weer de rillingen van als ik eraan denk! ben ook een keer naar HAP geweest omdat ik ook iets met gehakt had gegeten en er zat nog een stukje bot in .. zat vast in mijn keel .. maaaaar.. toch blijft gehakt me lievelings vlees haha
Bleehg.......ben blij dat ik net gegeten heb, want de eerst komende paar uur hoef ik even helemaal niets. Ik heb een keer (maar dat was wel hartje zomer --> 30 graden) op het terras, verse jus besteld. Zaten allemaal fruitvliegjes in......nieuwe gekregen, maar ook daar zaten ze weer allemaal in....bah... Laatst een keer met collega's uit eten geweest, kwam een meisje met een blokjes beugel een cola brengen voor een collega. Zat daar dus zo'n beugel elastiekje in! Gelukkig kreeg ze een nieuwe!
Ik was vanmorgen in de supermarkt, ging even kijken bij de roma-tomaatjes, zit er in DE HELFT van de bakjes tomaatjes SCHIMMEL! Ik ga met een paar bakjes naar een medewerker (vent van rond de 45) en zeg dat ze even de tomaatjes moeten controleren want de meeste hebben de schimmel erop staan. Zegt hij: "Oh ja, de tomaatjes...." en een glimlach... Nou, lekker dan! Ik wil wedden dat hij de bakjes gewoon terug heeft gezet!
jaaa dat had ik met champignons! en die vent zette ze gewoon weer voor mijn neus terug! eventjes de manager bij gehaald hoor.. is toch niet normaal! je hoort toch gewoon verse groenten/fruit te verkopen, geen beschimmelde!
echt een grote pluk haar + elastiekje in de musli... had het al in mijn mond! Word nog misselijk als ik eraan denk!
ik heb dat als ik bij mijn moeder eet.. vind ik zooo vies.. katten lopen ove rhet aanrecht de hele dag en gaat ze eten op bereiden.. en zit je te eten zie je echt 2/3 kattenharen tussen je eten.. nou dan hoef ik het ook niet meer hoor.. daarom kook ik meestal als ik daar eet (is het veilig) anders ga ik dalijk ook haarballen uitspugen
Hier met de aardbeien afgelopen zomer, was geen bakje te vinden waar niet minstens de helft beschimmeld was. En toch 3 euro ofzo per bakje vragen.... Echt belachelijk.
Ik heb ooit bij de Spar een zak paprika's gepakt,verpakt in plastic. Loop ik door de winkel,het was bloedheet,voelde ik ineens water op mijn slipper. Ik kijk naar de zak,is er 1 paprika helemaal verrot en die lekte op mijn voet. En stínken! Voortaan controleer ik alles & nooit meer Spar.
oja aardbeien.. ik heb dus de tik om nu eerst het bakje grondig door te spitten op te tillen en aan de onderkant te bekijken.. tot rare reacties van een groente boer.. maar goed ik hoef geen verotte aardbeien... met druiven gebeurd dit ook wel vaak
ik heb het eens gehad met een zak aardappels. gewoon een zak gepakt en net in de keuken scheurt hij. is de helft verrot, ik poetsen. die lucht hing 2 dagen later nog in de keuken
In een beker cola van de mac donald vond ik een een paar onderdelen van de machine waar de cola uit komt. Dit weer terug gebracht naar de mac, ze waren het al kwijt..
nou ik lijk er wel aantrekkingskracht voor te hebben. daar komt ie dan -achterkantje oorbel in een snoeplippestift -tot 3 keer aan toe en alle drie de keren op mijn werk waar mijn collegas bij waren maden in een manderijn. -satesnitzel met varkenshaar nog aan het stuk vlees vast(ik kotste mijn hart uit mijn lichaam en mijn man at heerlijk verder. -bromvlieg in mijn tagliatellie -spin in een zak goedkope chips(dit was op school gingen we altijd zak chips halen in de supermarkt om de hoek) -slak in de andyvie bij mijn oma thuis toen ik er moest eten -meerdere keren stukjes plastic in conservenblikken. nou en dan ben ik vast nog heel wat vergeten wand ik heb t echt heeeeeeel vaak