Wenkbrouwharen op me pizza die we besteld hadden! En had zelf een grote pan macaroni gemaakt en laten staan om af te koelen voordat de overgebleven macaroni de vriezer in kon. Zat er ineens een lieveheersbeestje op de macaroni. Gelukkig zag ik dat beestje dus zitten toen ik de macaroni wilde overscheppen in een bakje. Meteen alles weggegooid en lange tijd geen macaroni meer gemaakt.
je hebt toch wel je geld terug gekregen en GRATIS nieuwe cola gehad he? (of je dat dan nog lust tjah )
een dikke groene levende rups in mijn verse broccoli. Oke dat kan gebeuren he als je het van buiten haalt.
Heb spijt dat ik alles gelezen heb! gadverdamme zeg wat staan er ranzige dingen bij! ik kreeg eens n gratis mug in me friet speciaal met eieren heb ik ook al de nodige dingen gezien! n made tussen de rijstevlaai! probeer maar eens het verschil te vinden tussen n rijstkorreltje en een made, en er was al n halve vlaai opgegeten
Mijn hemel dat ik alles gelezen heb, da's ongelofelijk. Gadver wat zitten er vieze dingen tussen! Ik heb al een paar keer haren gehad in afhaal chinees. Glas in potten geconserveerde groente. Maar een oog in een kroket of haar wat nog aan het vlees vast zit... bah, nee gelukkig nog nooit! O en een kuiken in mn ei, dat lijkt me ook zo erg!
En ik geen chinees, staan toch best wel veel ranzige dingen met eten wat bij de chinees vandaan komt ..... !
Ik heb ook zeker 15 jaar geen kroket meer gegeten. Nu soms wel eens een keer, maar ik blijf oplettend, brrrr!
Al diegene die aan het eten zijn sorry Een muizekeutel in een snee brood. En onlangs een heel stuk plastictape(van die brede om dozen tot te tapen) in de bakker zijn broodpudding . Enneuh ik spreek van twee verschillende bakkers