gadverdamme zeg ik heb echt heeeeel veeeeel vieze dingen voorbij zien komen. Het ergste wat ik gehad heb is een rupsje in de sla maarja daar kan niemand iets aan doen.
In aviko maaltijdpannetje zat een schroef in van lengte 2 cm... gelukkig ondekte ik het optijd dus niet meegebakken Regelmatig als ik een krop sla op de markt koop zie ik er een wormpje of rupsje tussen , ik kocht pas geleden een bakje druiven bij AH en er zat een dode sprinkhaan tussen.
Man! Sta echt te kijken wat voor viezigheid hier voorbijkomt Gatverderrie bah. Gelukkig ben ik nog nooit van die enge dingen tegengekomen. ooit een keer wormpjes in de appel toen ik 8 was of zo en hooguit een keer een rups in de sla, maar dat kan gebeuren. Succes met jullie trauma's. Yuck!
ik hoorde gister een verhaal van een collega. Hij had een kennis die bij KFC werkte. Die spuugden gewoon in het eten dat ze klaar maakten en zelfs is er een keer sperma tussen de sausjes gedaan. Ik moest echt overgeven ervan. Ga nooit meer naar die KFC
Ik weet dat het niks is in vergelijking met jullie verhalen (en...kots!), maar ik had gisteren zo'n lekker groot stuk taai vies vet in m'n gehaktballetje. Toen was ik ook wel klaar met eten.