Onrustige nachten pfff 15 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door quinten2011, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Ons zoontje hebben we sinds vorige week in een peuterbedje gelegd ivm onrustige nachten in t ledikantje.
    Het ging de eerste vijf nachten beter weinig wakker.
    Maar sinds afgelopen weekend is t weer hopeloos elke nacht wel 5 à 6 keer op moeten staan voor een ontroostbaar driftig mannetje
    Morgen wordt hij geholpen hij krijgt buisjes, hopen dat dat helpt met t slapen want zou echt niet meer weten wat ik nog kan doen.
    Ben echt op!!

2. audrey1934

audrey1934 Actief lid

27 aug 2010
    128
    0
    0
    limburg
    vervelend is dat he!wij hebben ook een mannetje van 15 maanden die heel slecht slaapt. Jou verhaal is dus heel herkenbaar.
    hoe krijg je hem weer stil snachts?en slaapt hij overdag wel goed? hoe ben je er trouwens achter gekomen dat hij buisje moet?

succes en ik kan me heel goed voorstellen dat je op bent. hopelijk helpen de buisjes...het is ook zielig als je denkt dat hij misschien pijn/last heeft van zn oren..

3. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij slaapt overdag nog maar 1 keer meestal tussen anderhal uur tot 2 uur. Hij is altijd een slechte slaper geweest.
    We kwamen erachter omdat hij altijd oorontsteking heeft. Hopen dat t is dat hij dan eens lekker kan gaan slapen

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Dat kan zo maar eens de oplossing zijn Quinten! Heb zelf oorpijn gehad afgelopen week, dat slaapt niet fijn. Ik hoop voor je dat het helpt.

5. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop t

Dank je wel

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoe is het gegaan met de buisjes? Heeft hij er veel last van gehad?

Deel Deze Pagina