Hallo dames, Ik ben bezig om leuke baby slabjes te maken voor een vriendin van mij die in december gaat bevallen. Ik maak de slabjes met een drukknoopje en nu ben ik bang dat ik ze te klein maak. Kan iemand misschien voor mij bij een baby, de omtrek op kunnen meten van het halsje? Graag vermelden de aantal cm en hoe oud de baby is, dan kan ik daar rekening mee houden. Ik heb namelijk in mijn directe omgeving niet iemand met een baby. Alvast hartelijk bedankt!
Ik dacht altijd dat die slabjes die je zo over het hoofd kan trekken zo fijn zouden zijn... Heb hier thuis nu slabben met alleen een hoofdgat, slabben met een drukker/klittenband en slabben die ik kan strikken. Ik gebruik alleen nog de slabben die ik kan strikken. De andere zijn nl altijd net niet goed, de een te strak, de ander te los. Als hij te losse slabben om heeft had ik ze net zo goed niet om kunnen doen, want dan zit hij alsnog onder..' Dus advies... maar slabben met strikken, zal ze waarschijnlijk veel meer, maar ook veel langer plezier van hebben (hoofdjes groejen nl ook erg snel in het begin
Ik heb hier veel trek over de hoofd slabbers! Haha En ondanks dat ze niet straks aansluiten om zn nek heb ik er nooit problemen mee Straks als ie wakker is zal ik wel ff voor je meten Je kan er ook 2 drukknoopjes op maken.. Als dat niet te moeilijk is? Dan gaan ze wat langer mee
Omg ik heb niet eens een cm haha Maar ik ga waarschijnlijk morgen even langs mn ma en doe ik t alsnog
jongste dochter: 10,5 maand: halsomtrek 20 cm. Oudste dochter: 2,5 jaar: halsomtrek 24 cm. Dit verschilt dus heel erg per kind.