Hoog kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Heico, 21 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heico

Heico Actief lid

22 jun 2014
    435
    0
    16
    Wij zijn op zoek naar een hoger kinderwagen i.v.m rugklachten (kan moeilijk bukken en reiken). Stokke en Joolz hebben we gezien maar die zijn een beetje te hoog gegrepen wat betreft het prijskaartje. Wie heeft er tips voor mij? Binnenkort gaan we rondkijken bij babyzaken maar dan heb ik alvast wat merken waar we naar kunnen kijken.

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik ben daarom gegaan voor de Easywalker Sky.
    Die Buggaboo kinderwagens en zo vond ik echt poppenwagens en ik ben al niet zo groot (1,67).
    Vriend is 1,92 en vindt de Easywalker perfect.

Ik betaalde er €650 voor inclusief reiswieg, maar ik zie nu dat je de reiswieg twv €160 en luiertas er gratis bij krijgt.
    Dus je betaalt maar €479.

Zie link: Easywalker Sky Plus Platinum | Babypark

Geweldige all terrain kinderwagen!! Zeker handig als je ook in het bos of op het strand komt

3. Heico

Heico Actief lid

22 jun 2014
    435
    0
    16
    Vind dat de reiswieg erg laag zit, net boven het mandje of is het gezichtsbedrog?

4. Heico

Heico Actief lid

22 jun 2014
    435
    0
    16
    Zie net bij de specificaties staan dat het 112 cm hoog is. Is denk ik wel goed te doen. Bedankt voor de tip!

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik had bij mijn eerste dochter de quinny moodd, misschien is dat iets? Hij is niet zo hoog als de stokke inderdaad maar hij is ook niet heel laag. Je hebt trouwens ook heel vaak acties op stokke of showroom modellen. Zo hebben wij nu met een aktie de stokke V4 gekocht voor 900 euro inclusief gratis izi go autostoel, luiertas, reiswieg en wagen..

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    De reiswieg zit inderdaad net boven het boodschappenmandje, maar dat mandje kan je aan de voorkant openen dmv een rits.

Hele goeie mand trouwens. Past echt heel veel in.

Ik zou trouwens zo'n stroller hook aanraden. Daar kan je je boodschappentassen aan hangen. Die kost €10.

7. Heico

Heico Actief lid

22 jun 2014
    435
    0
    16
    Quinny Moodd staat genoteerd, bedankt!

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Denk dat je qua wagenbak bij alles redelijk goed zit behalve bij de bugaboo cameleon

De verschillen zitten straks in de zitwagen. die gebruik je ook langer dus goed om naar te kijken.
    De zitjes van de joolz, stokke en bugaboo buffalo zitten hoog. Dat is dan wel een must als je zegt rugklachten te hebben.
    Ook de quinny mood heeft idd een hoger zitje.
    Dan heb je nog de kids river, die is ook wat vriendelijker geprijsd. Die krijg je bij babypark

9. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Die rits is vast nieuw, want onze sky uit 2009 heeft dat niet (wat het iets onhandiger maakt)
    Mijn man (1,92 m) heeft ook rugklachten en moest nog wel bukken om de kleine in de reiswieg te leggen. Maar verder vind ik het wel een ideale wagen. Ook de stuurstang kan makkelijk in hoogte versteld worden.

10. Danitcha

Danitcha Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.498
    102
    63
    En een kinderwagen van Baby Unique (is een vrij onbekende winkel, je houdt ervan of niet)? Bij de Joolz komt de duwstang op z'n hoogste stand op 109 cm en bij die andere op 107. De bovenkant bak (dus niet die van de kap) bij beiden op 75 cm. Van de Stokke heb ik geen maten, maar misschien heeft iemand anders die...

Deel Deze Pagina