Het is nog niet zo ver maar we hopen op een broertje of zusje voor Liva, Ik ben ondertussen al lekker aan het rond kijken naar leuke namen passend bij Liva. Voor jongens staat Novin zeer hoog en voor meisjes Julin.. Een V in de naam vinden we mooi en het liefst een naam die je weinig hoort
Boys: Nevan Davide Savi - Xavi Jarvi Clive Deaven Iven Niven Marven Silven Yven Zaven Arvin Dalvin Davin Lanvin Orvin Silvin Silvijn Elvan Evan Levan Novan Alvin Stevin Girls: Suvan Ava Deva Elva Novi Nevi Levi Suvi Ylvi Novin (ook leuk voor een meisje) Nevin (ook leuk voor een meisje) Sivra - Zivra -Ziefra Elve Genevive Sylve
Ooo, Liva, mooi! Julin ook! Ideeën voor een zusje: Anniek Babet Caro - Cleo Daniek - Doris Eef, Eefje - Elizan - Elle - Ellis - Else, Elsa - Estée Femma - Flore Gaia Hanne Ilja - Ilvy - Imme - Isha - Izzy Jana Jara Jette Jinte / Yinte Jonna Jula Juliët Juna June / Júne Kaia / Kaja / Kaya - Kato Lenne - Lotta - Lune Madée / Madee Manou Maren Marlou Marrit Marte Mira Mirre Nanna Nele Neva Niene Nika, Nila Nola, Noya Nore Philine - Philou - Pia Quincy - Quirine Reva - Rhodé - Rivka - Robine - Ronja Sari - Sinne Tamar - Tesse - Tessel Vere - Vesper - Vieve / Vive / Fieve - Vita, Vida Wende Yaren - Yentl Zinzi
Ideeën voor een broertje: Alwin - Arnoud - Axel Berke - Bjarne Caspar Danté Emiel - Ewoud Fender Ferran, Ferren Ferre, Fjerre Ferris Hessel Ilan - Ingmar Jaro Jelt Jibbe Joes Jonne Jori, Jari Jorian Jorik Julan Jurjen Kars, Karst, Karsten - Kilian - Kjell Leander - Lev - Loet - Lucian Marlon Marten Mas Mels Merlijn Midas Misha Moos Nando Nanne, Nanno Neo Nero Nilo Noam Nolan Ocke / Okke, Ocker - Olle, Ole - Onno, Onne - Oskar - Otto Pelle Quirijn Revi - Rink / Rinck - Ronan - Rowen, Rowin - Rune Sef / Zef / Sev / Zev Sieb Sijmen Silas Sil / Sill Silvan, Silven Sverre Teije Tibbe Tijl Tobe Tobin, Toben Troy Viggo, Vigo, Vico - Viktor Wes Zeger
Heb de naam Vlier ooit eens opgevangen (voor een jongen) Is me altijd bijgebleven, vind hem erg leuk!
Ik wilde m'n zoontje graag Thiago noemen. Lekker apart en niet zo veel voorkomend.... Maar het wordt een meid.
Danté Wel oké Jonne Leuk..vind mn man niks Julan Erg leuk maar vrienden van ons hebben deze naam op 1 voor een . jongen Nolan Mooi, vind Novin mooier Pelle Vind ik leuk maar mn man niet! Sill Leuk maar komt best vaak voor Viggo Staat ook op de lijst! Erg mooie klank ook Flore Mooi, maaar hoor je ook best vaak Imme Vind ik erg leuk..man niet Jula Staat ook op de lijst Bij Liva twijfelde we Madée Staat ook op de lijst Vieve/Viënne Vinden we heel mooi! Leuke lijst..en lekker zo inspiratie opdoen
Mn neefje heet Arvin Andere aparte namen: Jongens: Ravi Silvijn Vigo Vic Levai Keje Kyo Lasse Diek Mace Mervin Dave Feike Evan Meisjes: Vaya Venna Vianne Filou Evy Ive Imme Vajen Vivy Fon Sanza
Ik probeer het eens : Revin - Revan Alvar Levian Evander Silvan Rivas Arvan - Arvon Arvid Vayk - Vaik Darvin Chivan Vance Ivald Elvin Ashvin Vasco Thorvian Silver Donovan Vigor Jarvid Alvin Dahvi Favian Corvin Ivar - Ivor Vidal - Vital Elovian Davon - Devon Ingvar Everon Yovan Vidar - Vidor Ravi Nivan Jorvan - Jorven - Jorvin Narvid Jovian Orvin Civard Merovin Vester Gyvan Marlev Evan Flavian Vernon Ovid Novan Narvin Devron Marvic - Marvick Jurven Ravian Levin Veran - Veron meisjesnamen met een - v- is moeilijker, want veel namen eindigen op -va en dat lijkt dan teveel op Liva Vita - Vida Rivka Evi - Evia Vaedra : spreek Vee-dra of Vay-dra Svintha - Svinthe Vesna Divna Venna - Venne Vea Evenna Veva Ivna Vera Fieve - Vieve Vere - Veere Nove Viënne Vanthe - Evanthe Mayve - Meve : spreek Meef of Mee-vuh Nieve Virte Malve Faeven : spreek Fee-vuhn Silver Raven Vajèn - Vayen - Vayenne Avalon