350 voor gas? Dat is toch ook heel weinig? Qua stroom leven wij heel zuinig en zitten gemiddeld op 1700 kWh per jaar maar gasverbruik is veel meer. Komt ook door stadsverwarming maar dat zit dik op 14/1500 per jaar. En dan nog koken apart via Eneco. Is dat bedrag wat je betaalt niet alleen voor koken?
Hoeveel gas verbruik je op jaarbasis? Heb je de afgelopen jaren de meterstanden voor de jaarrekening door gegeven? Dit kan je op de specificatie van je nota zien. 78kwh op jaarbasis kan niet zeker als je zuinig aan doet. Het gene wat je kan doen is kijken als je bijv de magnetron aan hebt staan of de meter wel loopt. Loopt hij niet dan moet lianeer de meter komen controleren en heb je geen kosten. Mocht je vragen hebben kan je me een pb sturen (werk bij energieleverancier)
Is het een huurwoning? Zou je in dat geval niet aan de verhuurder dit probleem kunnen voorleggen? Hij/ zij moet er toch voor zorgen dat alles deugdelijk werkt?
Liander is langs geweest. Ik heb een nieuwe meter gekregen en ze hebben het weer netjes aangesloten. Normale situatie. Er komt een stroomkabel binnen, die gaat door je meter en dan je huis in. Bij mij kwam die binnen en nog voor de meter was er een verbinding naar de uitgaande kabel gemaakt. Ik hoorde ook altijd een irritant gezoem. Daar ben ik nu ook van af. Toch blij dat ik het gemeld heb. Bedankt voor het meedenken.
De man van de liander zei dat ik misschien geluk heb. Mijn meter wordt nog nagekeken, maar daar is niks mee, dus als ze slapen krijg ik geen naheffing. Ik wacht dus maar even af
dat heb ik per week? ga er wel achteraan hoor, krijg je geheid problemen mee... afgelopen week was ik zelfs van maandag t/m vrijdag op vakantie... 77kWh en 2m3 gas verbruikt in de afgelopen week...