Nu er in het andere topic volop herinneringen teruggehaald worden bedacht ik me dat ik best vaak topics lees en mee leef en vervolgens het topic dood bloed en ik blijf er dan af en toe aan denken hoe het nu afgelopen is. Er komen wel vaker dingen in me op en die vergeet ik dan weer maar wat ik nu kan bedenken waar ik nog wel eens aan denk; -Hoe liep het af met Warboel waarvan de schrijftekst was 'gestolen' doordat na het schrijven de samenwerking werd ontbonden? Heb je er nog iets mee kunnen doen? -Hoe liep het af met Vlinder84 die een test zou krijgen op kanker, omdat het veel voorkomt onder de vrouwen in de familie en er al vage klachten waren? Er was in iedergeval IETS niet goed. Ik hoop dat de test negatief was en je inmiddels meer duidelijkheid hebt over de andere klachten.
Ik heb zo geen voorbeeld, maar inderdaad denk ik ook weleens aan topics, hoe de dingen nu afgelopen zijn. Dus ik lees mee, en wie weet kom ik nog op ideeen.
Oh ging niet om kanker hoor! Een goedaardige tumor gelukkig! Ik wacht nog steeds op de uitslagen maar vrees er niet meer voor. Hopelijk is het met een operatie en dan medicatie weg
Eigenlijk alle namentopics waarin ik namen plaats voor mensen. Hoor je vaak natuurlijk niet van welke naam het uiteindelijk geworden is en ben daar wel altijd benieuwd naar Denk ook wel eens aan de moeder van M enno en B erre*, hoe het nu gaat na het plotselinge overlijden van B erre.
Ik ben benieuwd hoe het met die persoon gaat die vertelde door de bliksem te zijn getroffen. Ze had ook allemaal fysieke klachten.
Ja klopt. Ook nog een andere nickname maar die was ik even vergeten. Haar ex bleef haar hier maar volgen...
En de mama wiens man plotselong de diagnose ALS (?) meen ik kreeg en toen zijn ze naar Curaçao verhuisd. Ze was al iets ouder maar heeft nog een tweeling gekregen las ik ergens een keer? Ben benieuwd hoe het met haar man en mooie gezin gaat, ze had ook al een paar oudere kinderen. 😊
De vrouw die haar husky voor vakantie bij een vriendin had ondergebracht die dat arme beest vervolgens de dood in heeft geholpen. Vond en vind dat zo verschrikkelijk. Ze wachtte toen het rapport af en ik ben benieuwd hoe die "vriendin" zich daarna heeft gedragen en of haar kinderen er al een beetje bovenop zijn.
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat met de vrouw wiens vriend/man ineens in de gevangenis terecht kwam. Het was allemaal heel vaag en ze kon haast geen contact met hem krijgen. Ook benieuwd hoe het nou is afgelopen met die buurman die ineens voor de deur stond over dat zijn vrouw plots vertrokken was. Die buren woonden er nog niet zo lang en ts begreep er zelf ook maar zo weinig van maar het was heel vreemd.
Dit topic inderdaad! Heel benieuwd naar. Maar weet de nickname niet meer en kan het topic ook niet meer vinden.