Angstig van alles wat je leest op internet?

Discussion in 'De lounge' started by Mimi1984, May 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mimi1984

Mimi1984 Actief lid

Feb 7, 2012
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het eenmaal eens gedaan: Dingen of ziektebeelden opzoeken op internet, en wat je dan allemaal tegenkomt daar word je niet vrolijk van maar heel erg bang.wie heeft daar ook ervaring mee?

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

ja klopt! ik heb een bolletje onder men huid, gewoon een stomme klier, niks ergs maar toen ik dat nog niet wist en op internet ging zoeken, mijn god! ik droomde al bijna over mijn eigen begrafenis!!!

ik heb ook eens gehad dat ik het gevoel had dat ik niet goed kon slikken, hup het internet op en weer hetzelfde!
    maakt niet uit wat voor symptoom of wat dan ook op internet typt, je komt altijd onmiddelijk uit op dodelijke ziektes zoals kanker ofzo, en aangezien dat men grootste angst is begin in altijd onmiddelijk te flippen

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

hoi hoi

ik heb daar ervaring mee. 6 jaar geleden kon ik mezelf daardoor heel erg gek maken. Als ik maar iets voelde ging ik googlen. Google was mijn grootste vriend toen. Echt ik dacht dat ik de ergste dingen had. Toen naar psych geweest en hij constanteerde ziektevrees. :( Toen een therapie gehad en nu is het te handelen. Ik gebruik google dus niet meer ( nou bijna niet, als ik een slechte dag heb kan ik nog wel eens gaan zoeken maar dan bedenk ik me ineens dat ik weer verkeerd bezig ben.

Heb nu ook met de huisarts afgesproken als ik me ergen zorgen om maak dat ik langskom. 6 jaar geleden kwam ik wel 2a 3 keer in de week langs en nu hooguit 1x per maand. Dit omdat mijn schildklierwaardes niet goed zijn. En ze zei vorige week nog dat ik het nu heel goed deed:D

4. bumpie

bumpie Niet meer actief

idd en dan zie je symptomen die je op dat moment niet hebt maar een paar uur later wel. En zo kom je in een vizieuze cirkel:(

@sydneys: Gefeliciteerd met je zwangerschap:)

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Geen ervaring mee ...

Snap eerlijk gezegd niet dat mensen dat doen, bedoel waarom jezelf gek gaan zitten maken ?? Is toch nergens voor nodig ?

6. bumpie

bumpie Niet meer actief

ja waarom ik het op dat moment doe weet ik niet... ER gaat een schakelaar om in mijn hersens en dan begint de cirkel van het een komt het ander. Gelukkig ben ik nu op de goede weg en ik hoop dat het nooit weer zo erg wordt al 5a6 jaar geleden

7. Mimi1984

Mimi1984 Actief lid

Feb 7, 2012
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laten we er dan maar mee stoppen haha, je maakt jezelf gek om niets

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Bedankt :D
    Symptomen een paar uur later? Ik heb alle symptomen vanaf het moment dat ik het lees bijna. Wel verstreken in een paar uur :)

Nee hoor dit probeer ik echt niet meer te doen haha dan is google men vriendje niet

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb het wel als ik nare berichten lees/zie over kinderen. Dan betrek ik het op mn eigen zoontje en daar kan ik echt even van van slag zijn (geen uren hoor, maar kan er op dat moment wel van huilen).

Share This Page