Bobike fietszitje bekleding?

Discussion in 'De lounge' started by Baileyy, Jul 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    Ik ben op zoek naar Bekleding voor het Bobike fietstochten en dan het voorzitje. Ben al verscheidene fietsen,akers langgewenst, maar alleen maar roze bloemetjes.. Tja dat is voor mijn stoere jongen ;) niet echt wat. Wie weet waar ik dat kan kopen? Ook op internet kom ik steeds dezelfde tegen. mijn fiets is donkerblauw, dus zoiets is wel leuk. En bijpassende fietstassen lijkt me ook leuk. Maarja, ik vrees dat dat niet gaat lukken.
    Fietstassen zijn al niet echt mijn ding, maar ik moet natuurlijk op de fiets de luierwas ook ergens kwijt..

En ik zag laatst nog een moeder fietsen met precies wat ik zoek. Dus het. Bestaat vast wel.

Wie weet waar ik moet kijken? Waar hebben jullie dit gekocht?

2. Wortel

Wortel Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,472
    0
    36
    Kijk eens op marktplaats! Daar bieden mensen ook spullen aan die ze zelf maken, helemaal naar jouw wens.

3. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

bij fietsenwinkel besteld. blauw grijs.

4. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    Op marktplaats had ik gekeken, maar die zijn vaak van dat zeil. Dat zoek ik dan weer net niet.

5. 2debaby

2debaby Actief lid

Feb 25, 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bobike mini Allstars ziet er erg leuk uit, advies verkoopprijs is 14,95.

6. 2debaby

2debaby Actief lid

Feb 25, 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zie m trouwens net voor 10,75 bij fietszitjesonline..

7. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Ik heb de inleg voor het stoeltje, en mijn windscherm bij een online fietsenwinkel besteld (grijs/zwart/wit)

8. Niboma

Niboma Fanatiek lid

Nov 20, 2008
    1,439
    0
    36
    Female
    Veluwe
    Ik heb nieuwe bekleding gekocht bij fietsonline Bekleding - Fietszitjes. Je kan het laten opsturen of zelf afhalen in hun winkel in Almere. En ze verkopen bijpassende windscherm bekleding, en ook fietstassen :)

9. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

Dec 12, 2011
    2,662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Even Googlen en er is genoeg te vinden volgens mij?
    Zat (web)winkels die de orginele setjes verkopen.

Zeil naar wens gemaakt lijkt mij wel ideaal trouwens. Die veeg je zo droog, terwijl de originele bekleding zeiknat blijft na een regenbui.

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Ik heb geen fietstassen, maar een mandje voorop en daar kan een luiertas prima in.

11. Baileyy

Baileyy VIP lid

Feb 12, 2012
    5,629
    1,443
    113
    Bedankt voor de tips! Ik ga even snuffelen verder.
    Mini Allstars zijn leuk ja.

En een mandje voorop ga ik kijken of dat lukt, had ik nog niet eens aan gedacht eigenlijk.

12. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Ik heb ook van tafelzeil... bevalt me super.. ook erg stevig en kon uit heel veel kleuren enzo kiezen wat ik wou..

was 30 euro kwijt.. voor windscherm flap, voorzitje kusssen en achterzitje kussen.. en verzenden totaal :)

Share This Page