Ik ben op zoek naar Bekleding voor het Bobike fietstochten en dan het voorzitje. Ben al verscheidene fietsen,akers langgewenst, maar alleen maar roze bloemetjes.. Tja dat is voor mijn stoere jongen niet echt wat. Wie weet waar ik dat kan kopen? Ook op internet kom ik steeds dezelfde tegen. mijn fiets is donkerblauw, dus zoiets is wel leuk. En bijpassende fietstassen lijkt me ook leuk. Maarja, ik vrees dat dat niet gaat lukken. Fietstassen zijn al niet echt mijn ding, maar ik moet natuurlijk op de fiets de luierwas ook ergens kwijt.. En ik zag laatst nog een moeder fietsen met precies wat ik zoek. Dus het. Bestaat vast wel. Wie weet waar ik moet kijken? Waar hebben jullie dit gekocht?
Kijk eens op marktplaats! Daar bieden mensen ook spullen aan die ze zelf maken, helemaal naar jouw wens.
Ik heb de inleg voor het stoeltje, en mijn windscherm bij een online fietsenwinkel besteld (grijs/zwart/wit)
Ik heb nieuwe bekleding gekocht bij fietsonline Bekleding - Fietszitjes. Je kan het laten opsturen of zelf afhalen in hun winkel in Almere. En ze verkopen bijpassende windscherm bekleding, en ook fietstassen
Even Googlen en er is genoeg te vinden volgens mij? Zat (web)winkels die de orginele setjes verkopen. Zeil naar wens gemaakt lijkt mij wel ideaal trouwens. Die veeg je zo droog, terwijl de originele bekleding zeiknat blijft na een regenbui.
Bedankt voor de tips! Ik ga even snuffelen verder. Mini Allstars zijn leuk ja. En een mandje voorop ga ik kijken of dat lukt, had ik nog niet eens aan gedacht eigenlijk.
Ik heb ook van tafelzeil... bevalt me super.. ook erg stevig en kon uit heel veel kleuren enzo kiezen wat ik wou.. was 30 euro kwijt.. voor windscherm flap, voorzitje kusssen en achterzitje kussen.. en verzenden totaal