Show je keuken

Discussie in 'De lounge' gestart door serena15, 8 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. serena15

serena15 Bekend lid

1 okt 2009
    592
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi,
    Wij hebben nu een l vormige leuken, en zijn gisteren een dagje keukens wezen kijken.
    Wat een keus enorm

We gaan nu voor een eiland, in dat eiland komt de spoelbak en cooker

Nu wilde ik in eerste instanties voor mat gaan, maar dan weet ik niet wat voor kleur composiet blad ik er op moet gaan doen. wij willen overigens een dik blad ronde de 8 cm dik

Wat zouden jullie doen bij een matte keuken? wat voor blad en kleur?

Ben benieuwd , je hebt zoveel keuzes dat we door de bomen het bos niet meer zien

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik zou kiezen voor een soort donkergrijs of antraciet. Afhankelijk van de kleur van je kastjes natuurlijk. Maar een vriendin van me heeft dat en dat is echt zaalig, je ziet er niets op liggen, oogt altijd netjes dat blad van haar. En makkelijk te onderhouden, het is een soort graniet.

3. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    De kleur van het blad moet je aanpassen aan de kleur van je kastjes. Antraciet is vaak wel mooi, bruine tinten zijn wat warmer.
    En nog een tip: zorg dat het kookgedeelte van je keuken zo staat dat je contact hebt met de rest van de keuken en kamer.
    In mijn huidige woning hebben ze op het kookeiland alleen de spoelbak en cooker (ideaal ding) geplaatst en aan de muur-kant het gasfornuis. Daardoor sta ik altijd met m'n rug naar de rest van het huis toe te koken, en het gasfornuis zit ook nog om een hoek hier. Ik kan dus niet zien wat zoonlief aan het doen is op z'n speelkleed of een gezellig gesprek aangaan met manlief of gasten als ik sta te koken, zonder me steeds om te moeten draaien.

4. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Ik zou ook voor een mooie donkere kleur gaan zoal antraciet/donker bruin. wij zelf hebben ook een eiland met Qooker en spoelbak. zelf een hooggland witte keuken met donker blad. antraciet/bruin en wat relier o.i.d. er in. erg mooi al zeg ik het zelf:D

5. serena15

serena15 Bekend lid

1 okt 2009
    592
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kunnen jullie evt een foto plaatsen, krijg ik een beetje een idee

6. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Er is al een topic hier over.

Deel Deze Pagina