Wij gebruiken de philips sonicare. Ik merk wel duidelijk verschil met een gewone tandenborstel en elektrische. Elektrische geeft voor mij toch een schoner gevoel en heb zeker een stuk minder plak. Plus wat ik ideaal vind is dat hij na 2 min stopt, zodat je zeker weet dat je de 2 min poetst. Bij elke half minuut geeft hij een seintje zodat je een volgend kwadrant gaat poetsen. De kinderversie heeft leuke deuntjes en wisselbare plaatjes. Zijn erg duur in aanschaf, maar ik heb ze dan ook via marktplaats gekocht (scheelde de helft) en de borstels uiteraard gewoon nieuw in de winkel.
Ik vind een gewone prettiger werken. Ik heb het idee dat het beter werkt omdat ik zelf het "werk" moet doen. Mijn man daarentegen vindt de electrische weer fijner.
Elektrisch van Oral-B op aanraden van mijn tandarts. Heb zelf ook het gevoel dat dit véél beter werkt dan tandenpoetsen met een gewone.
Ik heb ooit een elektrische gehad, maar daar mag ik niet meer mee poetsen aangezien het mijn glazuur beschadigd. Dus ik poets met een hele zachte tandenborstel.
Nu elektrische tandenborstel. Voorheen altijd wel wat plaque moeten laten verwijderen bij de jaarlijkse controle. Nu met electrische borstel nooit plaque. Heb er 1 van oral B
Ik poets electrisch met oralB. Ik vind mijn tanden wel veel schoner (gladder) aanvoelen. Maar moet nog steeds tandenstoken om alles goed schoon te houden. Poets al zo lang elektrisch dat ik niet kan aangeven of ik hierdoor minder gaatjes heb. Dat niet nl, heb nu meer gaatjes, maar ligt niet aan het poetsen Voor mijn dochter raadden ze i.p. aan om elektrisch te poetsen. Dit doet ze pas sinds een paar maanden. Maar bij een plaquecheck bij de monhygieniste bleek echter dat t destijds met gewone tandenborstel helemaal netjes schoon was, dus toen was t advies dat elektrisch niet perse nodig was voor haar Ze heeft slecht glazuur op dr kiezen, dus ben nu toch maar elektrisch begonnen, voor de zekerheid..
Ik vind met de hand fijner maar ik poets elektrisch omdat dat beter schijnt te zijn. Sowieso heb ik nooit gaatjes gehad dus hier werkt beide prima maar om te voorkomen dat het gebeurt blijf ik wel elektrisch poetsen! Ik poets met de elektrische tandenborstel van Philips diamondclean