Op 26 mei ben ik met mijn dochter naar de Efteling geweest. Ze kocht daar een DVD. Maar thuis bleek de DVD kapot te zijn. Ik belde met een duur 0900 nummer om te vragen wat de doen. Op de website was geen informatie te vinden. Na bijna 6 minuten meldde een medewerker dat ik een mailtje moest sturen naar info@efteling.com en dat ik meteen antwoord zou krijgen. Ik vind het al zot dat ik een duur 0900 nummer moet bellen, waar je de eerste 4 minuten in de wacht wordt gezet, om een kapot product terug te sturen. Maar nog erger is dat ik vanochtend pas de melding krijg dat mijn mailtje ontvangen en geregistreerd is, na 10 volle dagen. Ook al zou je de weekenddagen en Hemelvaartsdag niet meetellen, maar pas na 5 werkdagen melden dat het mailtje ontvangen is, is toch zot! Ben benieuwd wanneer ze gaan mailen hoe ik de DVD kan omruilen. Dochtertje heeft de DVD nog steeds niet gezien. Bah! Wat een rot bedrijf. :x
hier niks dan lof voor de Efteling Is wel al aantal jaren geleden maar dan nog. Mijn zoon is groot Efteling gek en elk jaar gingen wij dan ook naar de Efteling toe.. en elk jaar kochten we zon Efteling boekje.. dat hij helemaal stuk knuffelde en las. Toen het laatste boekje helemaal kapot ging hebben wij Efteling gemaild en verteld dat hij ontroostbaar was. Binnen paar weken lagen er een aantal nieuwe boekjes in de bus die ik niet hoefde te betalen met een brief van Pardoes erbij.
hier net zo iets. de pardoes van fynn verloor al snel zijn belletjes. na gemailt te hebben kregen we een nieuwe pop thuis met een doosje met 4 belletjes er in zodat fynn mama kon vragen deze op de andere te maken.(hoewel dat nog steeds moet gebeuren) ik vond het echt super had het ook helemala niet verwacht
Ook ik heb niets dan lof over de efteling gehoord. Moet wel zeggen dat ik nooit bij de Efteling zelf ben geweest maar viavia gehoord heb. Een vriendin van mij ging samen naar de efteling met haar oma toen bleek dat haar oma haar beurs gestolen was hebben zij oma en vriendin op de pof bonnen gegeven voor eten en drinken. Toen oma thuis was had ze netjes alles betaald via een overboeking. Een week later hadden ze haar beurs weer gevonden en dit netjes opgestuurd met een vrijkaartje en bonnetjes voor eten, drinken en een knuffeltje gegeven om het ongemak te verzachten. Dit is dan wel een jaar of 8 of misschien langer geleden, maar toch. En toen mijn ouders daar met mijn zusje en haar vriendinnetje daar waren was het tasje van mijn zusje weg. Die is later ook met de post opgestuurd met een knuffetje erbij voor haar en haar vriendinnetje. Mijn ouders hadden doorgegeven dat het tasje weg was ( was een tasje in de vorm van rode kater van jan.jans en de kinderen dus viel wel op en mijn moeder dacht nooit geschoten altijd mis) via het contactformulier op de site en het tasje was er binnen een week weer. En ook dit allemaal kosteloos. Dit is 2 of 3 jaar terug.
Hier ook slechte ervaringen met de Efteling hoor, ben benieuwd of jij nog reactie krijgt. Wij hadden een vrachtwagen (zo'n ding van 10 centimeter, voor 17 euro, pff) gekocht voor Damien, hij heeft er thuis 5 minuten gespeeld (en was toen nog veel jonger, speelde echt niet heel wild), toen brak het voorstuk al van de achterkant af, en stak er een hele grote, scherpe pin uit. Voor m'n broertje hadden we zo'n lichtding met van die sprietjes gekocht, expres 1 genomen waar het beveiligingslipje nog in zat zodat we wisten dat ie in de winkel niet was leeggespeeld. Hij deed het thuis maar liefst 3 minuten, toen was het op Ook de Efteling gemaild, bevestigingsmail gehad, en nooit meer iets gehoord. Slecht hoor. Dus, naar het park gaan doen we nog elk jaar minstens 1 keer, maar de souvenirswinkels slaan we echt over!
Hier ook goeie ervaringen met De Efteling. Toen ik een jaar of 5 was ben ik er met me ouders geweest. Ik ben toen heel hard onderuit gegaan met het resultaat een gigantisch gat in mijn hoofd. Wij naar EHBO post daar en netjes geholpen. Week daarna, lag er een brief van Pardoes met een knuffel bij ons in de bus. Hoe het met mij ging en of ik al aan de betere hand was.
Ach...zoiets is vervelend, maar om dan gelijk de Efteling 'het meest klantonvriendelijke bedrijf' te noemen vind ik nogal ver gaan!!
ik snap dat het heel vervelend is, zeker omdat je niet zomaar terug naar de efteling rijdt om hem even om te ruilen. Maar als dit voor jou een nominatie heeft voor het slechte bedrijf, dan denk ik dat je verder nog niet vaak iets hebt meegemaakt met bedrijven
Ik heb ook goede ervaringen met de efetling, wij hadden een bedrijfsuitje naja je kon naar de efteling als je wou, gratis entree. het was een heel groot bedrijf dus wij dachten dat er gewoon gereserveerd was per bedrijf/filliaal maar bleek dat je kaartjes moest hebben die wij dus niet hadden, nou wat gegevens genoteerd en we mochten verder lopen! vond het erg netjes aangezien het onze schuld was en je gewoon een kaartje moet hebben.