Nu al een buikje! aaahhhh

Discussion in 'Zwangerschap' started by Klasien1978, Nov 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

Nov 6, 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    Hee,

Ik ben nu 5 weken zwanger van de tweede, en heb een ongelofelijke hoeveelheid striae overgehouden aan die eerste zwangerschap.
    Ik heb het mijn schoonfamilie al verteld, dat ik zwanger ben! Daar heb ik regelmatig contact mee, en ik heb nu al een buikje!
    Kan me niet voorstellen dat het alleen van de darmen is. Daar heb ik normaal ook wel last van, maar dat blijft niet zo lang hangen... en wordt ook niet zo karakteristiek rond van boven. Bovendien ben ik in omvang al een paar cm groter dan voorheen, maar ben ik wel 8kg afgevallen. Iets wat me normaal niet lukt, omdat ik juist darmproblemen heb.
    Ik hou het er maar op dat mijn lijf nog weet hoe dat er uit zag... en hoe dat ook alweer moet...

vinnet wel leuk... 5 weken zwanger en al andere broeken en bh's moeten dragen... :confused:

Zijn er meer meiden die bij de tweede ( of de 3e of die 4e...) ook al heel snel een zichtbaar buikje hadden? En bleef dat dan ook of bleken dat echt alleen de darmen te zijn?

2. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja het zijn ALTIJD darmen natuurlijk MAAR dat maakt t niet minder leuk hoor :p gewoon lekker van genieten! ik heb ook aardige buikjes maar dat was bij de eerste ook zo... als je wilt zien moet je even op onze site kijken www.martin-isabel.nl

3. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

Nov 6, 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    dat het darmen zijn, dat wist ik, maar je hoort nog wel eens van meiden die eerst een buikje hebben, dan weer niet en dan komt het weer op.

Ben van mezelf wat zwaarder dan jij, maar ik heb idd ook al redelijk een buik met 5 weken... gaaf hoor...

4. Brechtje

Brechtje Actief lid

Sep 22, 2008
    493
    0
    0
    Ik had dat deze keer ook zo snel. Maar bij mijn was het puur darmen werk.(heeft toch met het hormoon progestaron te maken?) Met een week of 12 was het weg en nu heb ik gewoon een 13 weken buikje die minder dik is dan in het begin.

5. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik weet niet hoeveel jij weegt maar ik woog toen ik net zwanger was 111 kilo :p

Bij mij is de buik ook niet meer minder geworden (ondanks dat ik 9 kilo ben afgevallen haha)

6. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Ik had bij de 2e al een flinke buik met 6 weken.Ik ben zelf erg slank dus je zag het al heel snel. Zo dik was hij dat vriendinnen en collegaas vroegen of ik niet zwanger was. Bij de verloskundige bleek echter met 10 weken dat mijn baarmoeder nog niet zat waar mijn buik al wel zat dus het waren echt mijn darmen in de vorm van een zwangere buik.

7. MisssZ

MisssZ Bekend lid

Nov 20, 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Hahaha ja hier ook zwanger van de 2e en het gaat veel sneller als bij de 1e. Ik heb ook al een best buikje, kan nog net mijn eigen broeken aan maar echt lekker zit het niet hahaha.

8. Brechtje

Brechtje Actief lid

Sep 22, 2008
    493
    0
    0
    Ik denk dat dat ook wel anders is. Ik kan zelfs precies is me buik voelen waar hij vol zit(met ontlasting :oops: ) dus als het opgezette weg is zie en merk ik dat gewoon.

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik had ook erg snel een buikje, bij 6 weken kon ik mijn eigen broeken niet meer aan. Maar het waren ook echt mijn darmen hoor! Na de 17e week werd dit minder en werd mijn buikje 'anders' zwanger. Maar wat maakt het uit, het blijft leuk om het snel te zien toch!

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik ben zwanger van de eerste en heb ook al heel vroeg een buikje gekregen. Nu al kan ik het moeilijk verbloemen. De een groiet nou eenmaal sneller dan de ander

11. MisssZ

MisssZ Bekend lid

Nov 20, 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Hahaha ik hoop toch echt dat ik 's ochtends mijn baarmoeder voel en dat ik niet liefkozend tegen een hoop stront aan praat ;) :)

12. Brechtje

Brechtje Actief lid

Sep 22, 2008
    493
    0
    0
    Gelukkig kan ik die ook prima onderscheiden :) :oops:

13. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

Nov 6, 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen

hmmm zat rond 116 toen ik net zwanger was... nu 108... maar wel dikker dan ooit... buikje is ook al zo mooi rond van boven... iets wat ik niet ken van 'normale' volle darmen....

14. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    nee maar dat was bij mij dus ook zo. Hij zag er echt megazwanger uit vandaar dat iedereen het ookal vroeg. Toen de verloskundige mijn baarmoeder ging voelen kwam hij pas net boven het schaambeen uit wat heel normeel is met dat aantal weken. De buik erboven kwam dus echt niet door de baby :(

15. MisssZ

MisssZ Bekend lid

Nov 20, 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    Hahaha dat scheelt dan weer. (Ik weet ook wel zeker dat ik in de ochtend mijn baarmoeder voel hoor ;) Moest alleen even hard lachen om het idee :) )

16. Brechtje

Brechtje Actief lid

Sep 22, 2008
    493
    0
    0
    haha dat is nou ook precies de reden dat ik het eigenlijk nooit tegen mensen zeg. haha schaam me dood!

17. MisssZ

MisssZ Bekend lid

Nov 20, 2008
    541
    0
    0
    't Gooi
    :) hoeft toch niet. Als je dit tegen mij had verteld had ik gewoon erg hard gelachen maar niet omdat je voor aap zou staan hoor hahahaha.

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    sorry, even offtopic hoor :oops:

leuke site! ;) Is Miley de naam voor de beeb, of een koosnaampje terwijl ze nog in de buik zit? ;) was even nieuwschierig :oops:

19. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Nieuwsgierigheid is leuk toch? Dat is de naam voor ons meisje bij onze eerste was de naam ook al voor de geboorte bekend..

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Niet altijd de darmen hoor ;)
    Mijn baarmoeder stak bij de 2e met 7 weken boven t schaambot uit waardoor ik dus al snel een bolle buik had.
    Voor foto's van die zwangerschap kun je de beebiesite bewonderen onder buikfoto's Jadey ;)

Share This Page