Ik heb ook de koozzzie, echt perfect! Tijdens de voeding zet je dat ding weer even aan de oplader en na 10 minuten is ie weer klaar. Ik lees hier tot mijn verbazing trouwens diverse keren dat er een ander kruik is aangeschaft omdat "de kraam" er niet mee mag werken....Het is een heel andere discussie maar ik denk dat "de kraam" (gebonden aan regels opgelegd door de organisatie) het maar moet doen met de spullen die er zijn en waar het gezin voor gekozen heeft. Advies/voorkeur geven mag natuurlijk altijd. groet, agnes
Ik heb een electrische kruik van de Hema. Deze mocht gewoon gebruikt worden door de kraam, ze vond het zelfs erg handig omdat hij binnen een paar minuten (max 6) warm is en 6 uur lang warm blijft. Zitten echt geen rare luchtjes aan. En ik gebruik een aerosleep.
Ik heb ook de Koozzzie. Kraamverzorgster vond het best. Ze zei zelf al dat ze niet zo van de metalen kruiken is. Had wel metalen kruiken in huis maar heb ze nooit gebruikt. Heb ze dan ook verkocht via MP.
ik heb de belly warmer. Gekocht bij babydump. Maar de kraamverzorgster mocht deze niet gebruiken, ik heb toen 2stalen kruiken ergens anders geleend. Ik vind het enige nadeel van de belly warmer, dat hij door zn vorm niet het hele gedeelte van waar de bay slaapt warm wordt als je het bedje voorverwarmd in iede rgeval. De metalen kruik is langer waardoor je dus de hele lengte van de baby verwarmd zeg maar. Maar voor de rest vind ik het ideaal dat ik hem maar 4minuten in de stekker hoef te doen en hij is warm. Er zit om de bellywarmer een zak van fleece geloof ik, dus die hoef je niet ergens anders in te doen. Ik deed meestal als het erg koud was (toen het zo sneeuwde) eerst het gedeeltye waar Tycho met zn hoofdje sliep en daarna legde ik het bij de voetjes neer. Dit onder het geven van de fles. Zodra Tycho zn bed inging haalde ik de kruik eruit en was het warm. Ik hoefde nooit toen Tycho net geboren was de kruik in zn bed erbij te hoduen want hij hield zn temp goed vast ( juni baby). De stalen kruiken heb ik inmiddels weer terug gegeven en gebruik nu dus zo af en toe de belly warmer. xxxx
je hebt er een van koozzzi. die is alleen nu even nergens te koop ivm overname ofzo. volgende maand is ie weer te koop op Kraam Kado Online - KraamKadoOnline.nl