heb je nieuwe bekleding voor de quinny speedi??

Discussion in 'De babyuitzet' started by sannie1981, Jan 19, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

Nov 25, 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames,

In juni verwachten wij ons eerste kindje.nu is het zo dat wij de wandelwagen van de buren kunnen overnemen voor een prikkie. alleen deze kleur ( groen / blauw) vind ik meer voor een jongen. aangezien wij nog niet weten wat het wordt, vroeg ik mij af of je de bekleding ook los kan bestellen. het onderstel is prima in orde. tevens zit er een zwarte bak bij voor de 1e maanden, dus die is ook neutraal. ook de maxi cose past er op.

het gaat om het model quinny speedi ???

Weten jullie of er een andere kleur van te maken is en waar we dan moeten zijn??

Groetjes,

Sannie

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    volgens mij wel! maar dat zou je eens moeten navragen bij verkooppunten van quinny :)

je wacht toch wel totdat je het geslacht weet he? ;)

3. spriet

spriet Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    2,308
    33
    48
    Zou er wel goed overna denken, mensen in mijn omgeving die die wagen hebben gekocht hadden er heel erg spijt van.

De bak waar de kleine in ligt was in notime te klein, bij 1 vriendin met 4 mnd al.
    En de zitting waar het kindje in moet zitten is enorm groot en lomp en zitten ze als een zoutzak in.

Hun hebben beide een andere wagen gekocht.

4. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant

Je hebt tegenwoordig verkleiners voor de buggyinzet...

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    ik ben er nochtans wel tevreden over...

6. ik ben er ook heel tevreden over, oudste dochter heeft 6 maanden in de bak gelegen en kon toen zitten dus over naar de buggy maar pastte nog prima.

lees even mee voor andere kleurtjes, altijd leuk :D

xxxxxxxxxxxxx

7. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

Nov 16, 2010
    1,516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Wij hebben een speedi wel vrij nieuw model, en dan black reflection van kleur, maar inderdaad vondt de wagenbak erg klein! Evelien heeft er weinig in gelegen, bij Angela had ik een mutsy en die bak is me eigenlijk beter bevallen maar ja....

Wat betreft de bekleding je kan ook gewoon een compleet nieuwe buggy inzet aanschaffen nog voor deze kinderwagens.

Gewoon even naar prenatal oid en die kunnen dat zo voor je bestellen!

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

je kunt de bekleding los kopen maar het is wel duur.(tussen de 80 en 110 euro)

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    hier een tevreden moeder over de speedi. beide kinderen hebben er in gelegen, en nu nog gebruiken we de inzet tuurlijk voor thijs. en tja, over de wagenbak. thijs heeft de 6 maanden volgehouden en hij is best groot. hij weegt nu al 11 kg met 10 maanden.

10. dnise

dnise Fanatiek lid

Feb 16, 2010
    1,819
    0
    0
    regio rotterdam

Share This Page