Ze zingt van amsterdam naar rottedam. Wie kent de tekst.? Ze zingt het ook zo grappig maar ik herken het liedje wel ergens maar kan niet op de tekst komen verder.
Een treintje ging uit rijden: Een treintje ging uit rijden van Amsterdam naar Rotterdam. En achter alle raampjes daar zaten zo veel kinderen en die deden zo en die deden zo, achter al die raampjes, en die deden zo en die deden zo, zie za zo.
Een treintje ging uit rijden van Amsterdam naar Rotterdam en achter al die raampjes daar zaten zoveel kindertjes en die deden zo en die deden zo achter al die raampjes en die deden zo en die deden zo hi ha ho!
Een treintje ging uit rijden Een treintje ging uit rijden Van Amsterdam naar Rotterdam. En achter al die raampjes Daar zaten zoveel kinderen. En die deden zo en die deden zo Achter al die raampjes En die deden zo en die deden zo Zie za zo Een treintje ging uit rijden Van Amsterdam naar Rotterdam. En achter al die raampjes Daar zaten zoveel kinderen. En die deden zo en die deden zo Achter al die raampjes En die deden zo en die deden zo Zie za zo Een treintje ging uit rijden Van Amsterdam naar Rotterdam. En achter al die raampjes Daar zaten zoveel kinderen. En die deden zo en die deden zo Achter al die raampjes En die deden zo en die deden zo Zie za zo Uitstappen allemaal
ja dank jullie hihi kon er echt niet op komen. Van amsterdam naar rotterdam en dan idd iets met een treintje. Nu snap ik hem. Dank jullie.
Haha, onze dochter zingt ook allerlei liedjes die ik niet volledig herken. Ik moet nog steeds eens op de opvang vragen wat ze nu met haar zingen. Nu ik eraan denk: meteen even hondje waf opzoeken!
Ja haha ze zingt het al een paar dagen maar begon dan mee te zingen ze deden allemaal zo maar dat is een ander liedje haha nee mama niet goed zegt ze dan. Dacht he vraag het wel op zwp
Emmarijn: Hondje waf Hondje waf, waf, waf, waf Blijf van mijn lekkers af. Kom eens hier, aardig dier. Oh, wat hebben we een plezier.
De muziek van Twinkle Twinkle Little Star is hetzelfde als Altijd is kortjakje ziek! Dus de Nederlandse versie van dat haha. Ik ken verder geen NL versie van Twinkle little star eigenlijk.