Hallo allemaal! Wie kan me ervaringen vertellen van de electropen of de tiptoi? Mijn zoontje is bijna 3 en zit aan iets dergelijks te denken met een van de feestdagen. Ik twijfel tussen: https://m.bol.com/nl/p/playlab-electro-wonderpen-voertuigen/9200000023282080/?promo=mob_lp_article Of https://m.bol.com/nl/p/ravensburger-tiptoi-starterset-boek-boerderij-stift/1004004012410212/?tpsQuery=/N/0/Ntt/tiptoi%20starterset/sf/true Het verschil in prijs is zo groot dat ik me ook gelijk afvraag of dat in leukigheid/ kwaliteit terug komt, maar misschien is dat helemaal niet zo...? Wie weet meer?
Ik heb voor mijn dochter een electro pen. Daar is ze echt fan van! Ik ken de tiptoi niet uit ervaring. Maar voor het geld van de electro kunnen ze al heel veel plezier hebben en ook veel leren.
Tiptoi is vanaf 4 jaar, dus ik zou er even mee wachten. Wij gaan met Sinterklaas eerst voor electro. Vinden ze het leuk dan kijken we volgend jaar wel eens naar tiptoi; wat ik overigens wel schreeuwend duur vind...
Ik vraag me inderdaad ook af wat het verschil is! Het prijsverschil is wel zoo groot. Ik ga voor dochter iets van Electro kopen voor Sinterklaas. Electro wilde dieren was ik aan het denken.
Electro pen is voor 3 jaar leuker, maar na 4 jaar heeft het kind er weinig meer aan. Tiptoi koop je als startersset, en het is pas vanaf een haar of 4-5 echt leuk. Maar dan kunnen ze er jarenlang plezier aan hebben. Er zijn verschillende boeken van, gezelschapsspellen, wereldbol, puzzels enz En de uitbreiden zijn voor verschillende leeftijden (van 4 tot 8jaar), dus is het opvolgbaar te gebruiken.
Electro is leuk voor nu, tiptoi heeft ze straks wat aan en veel langer dus het is zijn geld wel waard in principe.
Wij willen voor de meiden tiptoi aanschaffen voor sinterklaas. (Julia gaat het krijgen maar Emma kan er ook mee spelen) lijkt me ook iets waar je veel langer wat aan hebt. Electro hebben ze hier gehad. Verschillende boekjes. Waren te simpel. Ze waren er zo doorheen beide.
Hier over hetzelfde getwijfeld! Ik heb uiteindelijk de electro pen + 2 boekjes via marktplaats, voor totaal 5,- (voor 5 dec.). Voor die prijs wilde ik de gok wel wagen
Hier tiptoi, en ik vind het erg leuk. Toen mijn dochter 2 was vond ze de liedjes in het boek al leuk maar ook het praten was erg interessant.
Electro vindt mijn zoontje van 3 leuk, maar wordt al te makkelijk soms. Tiptoi leek mij ook leuk, maar inderdaad best prijzig. Ik weet ook niet zo goed of het dat waard is. Wat is het leerzame bijvoorbeeld? En is dat dan meer dan een leerzaam boekje of een appje op een tablet?