Lovelyengeltje; tja ik ben vandaag uitgerekend maar op de een of andere manier is mijn banner verkeerd gaan rekenen...en kan m niet veranderen hahaha...maar idd het is tijd om eruit te komen vind ik!
haha.. nou ik zal wel helemaal gestoord zijn ... maar eigenlijk verheug ik me wel op al die dingen.. aan de ene kant weet ik wel dat het lastig is, en dat je er snel genoeg van gaat hebben.. maar ik vind het ook wel weer heel bijzonder om mee te maken.. en kan ook niet wachten tot het zover is..
Hahah moet wel lachen om jullie postings hoor! Ik moet zelf nog heeeeeel lang voor ik zover ben, tegen die tijd ga ik mezelf echt filmen of laat ik me filmen, geweldig!
ik had mn auto toen bij de supermakrt geparkeerd, maar te dicht op de muur (doe ik altijd) Toen kwam ike rachter dat ik er niet doorpaste, kon ik weer helemaal mn auto verrijden
In en uit de auto.... tja Onze auto kom ik nog redelijk in en uit, maar die van mijn jongste broer... daar stap je niet in, daar ga je in liggen. Waggelen, ik doe niet anders, mijn man vindt dat zo leuk! Ik begin wel aan mijn knieën te merken dat het allemaal wat zwaarder wordt, vooral 's nacht als ik weer eens moet plassen.
Ja, als ik dan opstaan moet, dan schuif ik eerst naar voren en dan grijp ik mijn man's knie om me af te zetten. Uit de auto komen, dan gooi ik de deur open, ga naar voren zitten, grijp de deur vast en trek me daar dan aan op.
Oh, dat met de auto had ik laatst ook. Ik was aan beide kanten zo strak ingeparkeerd, dat ik niet eens meer bij m'n deur kon komen. En dan moet ik m'n peuter ook nog achterin zien te hijsen en vastmaken in z'n autostoel. Er zat echt niks anders op dan nog maar een rondje winkelcentrum en hopen dat m'n buren snel zouden ophoepelen. En ik was al zo gaar.........
Ik heb me rot gelachen om jullie reacties, vraag me af hoe dat met mij zal gaan, voel me nu al een olifant!