oxxio

Discussie in 'De lounge' gestart door AnnaB, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Hallo, :)

Zijn er mensen overgestapt naar Oxxio nav de actie die ze hebben?

(Ben nieuwsgierig hihi)

Groetjes,

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb altijd bij een grote energie maatschappij gewerkt en de meeste klachten kregen wij altijd over oxxio en de Nederlandse energie maatschappij....

3. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Ik zit bij oxxio niet nav een actie maar ik en altijd erg tevreden. Nooit problemen gehad.

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik ook.bij oxxio
    en ook tevreden

hiervoor n.e.m
    vreslijk!!!!!

5. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ben je bij Oxxio goedkoper uit dan bij Nuon?
    Of is dat slechts een illusie..

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik zat bij oxxio maar die zat toen nog in de redelijke kinderschoenen, dus veel problemen.
    Kregen een rekening van 700,- terwijl we er net 2 weken woonde.. best knap dus.. na veel touw getrek is het goed gekomen maar eerst zeggen ze gewoon 'nee mevrouw de computer zegt het dus het is zo'

Daarna zat ik bij nuon, stervensduur, nu bij e-on zeer tevreden over.

7. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Okee, ja ik ben altijd zooooo'n schijtbak met zulke dingen omdat je alleen maar narigheid hoort als mensen overstappen :)
    Je zou haast vergeten dat het soms ook nog weleens goed gaat ;)
    Ik zit al jaren bij de Nuon en nooit klachten over ze.. Wel hoge rekeningen van 206 euro per maand (hoekhuis) en ik vraag me af of dat goedkoper kan.

8. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik ben ook geen fan van Oxxio. Ik heb ooit bij een callcenter gewerkt voor oxxio en ik vond dat ze daar vaak niet netjes met klanten omgingen.

9. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    wij zijn net overgestapt een jaar bij hun gezet zonder gedoe niks en sinds februari beweren ze dat we 1 rekening niet hebben betaald zelfs na het nazenden van de betalingsbewijzen beweren ze dat we het moeten betalen slaaaaat nergens op ben blij als er straks vanaf zijn

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik vind oxxio super, zeker de klantenservice is de laatste jaren flink verbeterd!

11. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik ben sinds gister overgestapt naar Green Choice. kwam er als goedkoopste uit. scheelde 30 euro in de maand met de Nuon waar we eerst zaten.

En met Oxxio he ik zoveel problemen gehad toen we ons huidige huis kochten...ppff echt om te huilen.

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Heb toen het net begon op de klantenservice gewerkt van oxxio....toen zou ik dus echt nooooit overstappen hehehe. Maar hoe het nu is, weet ik niet....ik stap niet over. Gewoon, helemaal niet, zit bij essent en zit goed, of het nu duur is of niet......

Heb trouwens ook voor Nuon gewerkt en voor essent klantenservice..maar is allemaal heel erg groot verschil in hoe ze met klanten omgaan, vind bij essent toch net iets vriendelijker nog allemaal.....

En wat je niet probeerd weet je ook niet of het beter is...je kunt altijd weer terug!

Groetjes,
    Miranda

13. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zat bij de Nuon en nu bij Essent, scheelt ons ruim 40 euro per maand :D.

Ooit eens bij de NEM gezeten, nou dat dus NOOIT meer! Verschrikkelijk hoe duur zij zijn!

14. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik heb ooit bij oxxio gezeten veel problemen gehad mesten jaar afrekening in 1 keer betalen dikke bedrag ook voor mij nooit meer

15. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Mijn opa heeft bij oxxio gezeten na aanleiding van een of andere aanbieding en toen bleek dat hij bij hen niet kon afnemen omdat hij nog gewoon een kachel had en geen cv en daar heel veel problemen om gehad... (dit speelde 2 jaar voordat mijn opa overleed en mijn ouders hebben met oxxio te maken gehad hierover tot 1,5 jaar na zijn overlijden).

Zelf bij Essent en Nuon gezeten en zitten nu bij GreenChoice omdat deze goedkoper is via collectiviteit vanuit het werk. Zijn ontzettend tevreden! (ook tevreden over Essent en Nuon geweest hoor)

Deel Deze Pagina