Zijn hier ook mensen die een elektrische tandenborstel gebruiken bij hun kindje? Ons kindje is er nog niet, maar ik had de laatste keer bij de tandarts wel alvast gevraagd wat hij mij aanraadt qua poetsen, en hij raadt dus aan om direct elektrisch te beginnen als je een tandje ziet doorkomen.. heeft iemand hier ervaring mee?
ja ik Wij poetsen electrisch bij de kleine. Hij wil ook niks anders Hij zag van ons dat wij electrisch poetsen en was er zo in geinteresseerd dus we deden dat bij hem en hij vond het geweldig! Toen ben ik naar de winkel gegaan, gevraagd vanaf welke leeftijd die electrische kindertandenborstel was. Maar dat was pas vanaf 2 jaar en mocht niet eerder zeiden ze! Nu ging ik naar het cb en vroeg het daar ( want Erik wil niet met een gewone tandenborstel zijn tandjes laten poetsen. En zij zei dat het gewoon mocht en ze deed het zelf ook al vanaf het eerste tandje bij haar kindjes. Dus gelijk na het cb een elec. kindertandenborstel gekocht We poetsen savonds voor het slapen gaan. In de badkamer zit ie dan bij papa op schoot en ik poets dan zijn tandjes. Als ik de borstel pak dan doet ie zijn mondje al open En hij houd het ook zo 1 minuut vol. Het cb zei trouwens wel dat ik er op moest letten dat ie er niet op gaat knauwen. Succes straks!
Hihi, wat grappig dat jullie kleine het zelfs leuk vind! De tandarts zei dat kindjes er vaak eerst juist wel moeilijk mee doen, omdat ze het soms een beetje eng vinden ofzo, dus dat je ze het maar het beste jong aan kan wennen. Maar die van jou wil het dus uit zichzelf!? Super zeg!
hihih ja maar het komt denk ik ook omdat ik hem al heel jong liet toekijken als ik zelf aan het poetsen was, electrisch. Zo begon ie natuurlijk nieuwschierig te worden naar wat mama toch aan het doen was
ik ga dit morgen ook even bij mijn tandarts navragen... poets nu met de hand bij Sam, maar als het electrisch kan, heb altijd wel het gevoel dat dat beter werkt.
Ik ben trouwens wel opzoek geweest naar speciale tandenborstels voor kleintjes op de electrische tandenborstel kon tot nu toe niets vinden. groetjes