Elektrische Babboe big of curve

Discussie in 'De lounge' gestart door MinnieJ, 2 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

iemand enig idee of hier nou op uiterlijk na verschil in zit? Voor mij is het vooral belangrijk dat de trapondersteuning goed is, ik heb met onze huidige babboe big namelijk weer last van mijn knieën. En ik vond het zonder trapondersteuning best zwaar worden toen onze kleinste groter werd...

2. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Zit geen verschil in uiterlijk. Je kan ook de gewone babboe laten ombouwen tot een elektrische. Dat is alleen wel een duur grapje.

3. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Zit wel degelijk verschil in uiterlijk Luna.

Ik lees even mee, ben ook heel benieuwd namelijk

4. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Tussen de curve en big wel, maar tussen de elektrische big en gewone big niet. Of heb ik de vraag dan verkeerd begrepen? :(

5. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Ja ze vroeg geloof ik verschil tussen de curve en big? Of ik heb m verkeerd begrepen haha

6. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ja, volgens mij heb je gelijk :D

Er is wel 1 verschil, in de curve kan je zo'n maxicosi houder in laten monteren. In de big kan dat niet. Andere verschillen heb ik ook nog niet ontdekt :)

7. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ja ik wou idd verschil weten tussen de elektrische curve en elektrische big, of daar voor iemand met knie klachten nou verschil in zit. Is die 300 euro meer of wat dan ook nou puur vanwege hoe de curve eruit ziet?

8. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

kan ik trouwens de peuterschaal van de babboe big gewoon in de babboe curve installeren? Weet iemand dat?

Deel Deze Pagina