Elektrische Babysnuiter

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pindakoek, 21 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hallo dames,

Ik ben van plan om te gaan kijken voor een elektrische babysnuiter. Mijn kleine heeft veel last van hoestbuien in de nacht, waardoor ze moet overgeven. Naar mijn idee is dat allemaal snot wat er vastzit.

Heeft er iemand ervaring met een elektrische babysnuiter of bovenstaande wat mijn dochter heeft? Het is elke dag opnieuw het beddengoed en slaapzak wassen hier...:(

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Hmm... Heeft ha recent geluisterd naar longen?
    Je kan otrivin afzuiger doen met flink zoutoplissing.

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ja huisarts heeft geluisterd naar haar longen en dat was prima in orde, maar toch vertrouw ik het niet helemaal, kwam volgens hem door snot/slijm gewoon een griepje dus...
    Gebruik nu neusspray, luuf, en een verzachtende hoestsiroop maar lijkt niet echt te helpen. Hoor ook goede verhalen over 'nisykind'.

4. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Het heerst op dit moment dochter ook al 1.5 mnd hoesten met slijm en hoestbuieen.helpt niets hier helaas, tussinkind ook niet, luuf niet, zoutoplossing niet, zelfs xylo ook niet.

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Fijn (nouja fijn :() om te horen dat ik niet de enige ben! Sterkte ermee! Nog meer mama's met hetzelfde probleem?

6. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hier net achter de rug. Helemaal vol met slijm. Gelukkig waren de longen schoon en oortjes niet ontstoken.
    Zoutoplossong gebruikt en luuf, ui onder het bed. Nu 1,5 week later gaat het wel weer.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Aiden hoest inmiddels al een maand.

Finley heeft het sinds een week heel erg. 's Nachts slecht slapen, hoesten, verhoging, snot en 1x overgegeven. Hier ook Luuf, een ui (maar heb niet het idee dat dat wat doet), hoofdeinde bedje verhoogd, zetpillen en mijn vriend gaat op jacht naar hoestsiroop.

Heb het zelf ook trouwens. Irritant virus. Moet flink gaan vriezen: gezond weer met blauwe hemel en een zonnetje en niet dit virusbevorderende weer.

8. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Klinkt vies maar ik zuig de neusjes leeg wanneer ze vol zitten. Heb wel zo'n otrivin zuiger geprobeerd maar dat krijg ik er niet zonder worstelen in.

Gewoon mond om de neus en zuigen :p

9. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113

Oké ik ben niet vies van mijn kind op zich.. Maar dit :$:$:$:$
    Ieeuwuwwwwwwllll:D
    Ik zou echt zwaar over mijn nek gaan. Zit nu gewoon te kokhalzen als ik eraan denk..

10. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ts heb je al een keer een gesneden ui naast bed geprobeerd?
    Bedje aan het hoofdeind iets omhoog? (handdoek onder matras)
    Luuf onder de voeten dunne sokjes erover?

11. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hier is het enige wat echt helpt bisolvon druppels voor kinderen. Moet je maar is googlen hele goede ervaringen en hier ook super geholpen.

12. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Het zal jammer genoeg de periode zijn. Hier hoestte dl ook al een hele tijd. Het hoesten 's nachts minderde goed door onze luchtbevochtiger. We spoelden haar neusje voor ze naar bed ging. En dan ging de luchtbevochtiger op (daarin 3 druppeltjes eucalyptus) en het hoesten was echt zo goed als over! Ook ben ik een borstzalf gaan halen (soort vicks, maar dan voor de kleintjes :)).

Hier jammer genoeg uiteindelijk toch in het ziekenhuis belandt door bronchitis met beginnende longontsteking :(. De bacteriën hadden dan toch gewonnen... Mits antibiotica en aerosol er gelukkig redelijk snel vanaf geraakt. Maar sinds gisteren jammer genoeg alweer een loopneus :(, nog wel geen hoesten. Dus hier staat alles weer gereed om in de aanval te gaan als het hoesten weer begint! Maar wil je wel zeggen om het goed in de gaten te houden, mama weet het best! Als jij denkt dat het niet goed zit dan gewoon terug laten nakijken! Hier was dit ook het geval... Zondag met dl naar hap geweest omdat ze hoge koorts had, moest overgeven van de slijmen, loopneus, hoestten. Ha zei ook gewoon griepje... Medicijn tegen de misselijkheid gekregen, verder niks... Maar toch voelde het niet goed, maar je vertrouwt op de artsen! Maandag hetzelfde... Dinsdag nog steeds hoge koorts en dl werd alleen maar zieker (erger hoestten etc.). Dus heb ik woensdag onmiddellijk terug gebeld voor een afspraak bij de ka. En toen bleek dus dat het geen griepje was en uitzieken! Maar een bronchitis met beginnende longontsteking!
    Zo zie je maar, mama knows best ;)! Succes en hopelijk is ze snel terug de oude!

13. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Tsja, klinkt viezer dan het is.

Ik ben niet erg vies van het waterige snot van mijn eigen baby's. Daarbij vind ik hun slaap belangrijker dan het idee van uitzuigen, dus dan zet ik me daar makkelijk overheen.

14. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Carino: bah bah :p moet er ook niet aan denken maar inderdaad slaap is belangrijker

Nu uien naast haar bed neergezet, ze heeft mij ook aangestoken..hoesten en snipverkouden :( vannacht niet overgegeven!

15. sther3

sther3 Niet meer actief

Ik probeer ook wel eens met een wattenstaafje de snotjes eruit te halen.. Vindt ie niet zo leuk, maar vaak komt er wel een hele sliert uit, waarna hij weer beter kan ademen..

Deel Deze Pagina