Even een stomme vraag hoor maar met 4 kindjes wat heb je dan allemaal groter nodig? In ieder geval een grotere auto maar zijn Er verder nog dingen? We hadden het er zo over maar eigenlijk komen we niet verder als de auto. En dat we dan wel echt groter moeten gaan wonen. We wonen nu op 140m2 en dat is met 3 al krap laat staan met 4
Ik ben,ook zwanger vam,de,vierde nu 25 weken. Me andere kindjes zijn 7,6,4. We hebben een eensgezins woning 3 slaapkamers en grote zolder. De jongens delen een kamer wat best krap is Dochter een eigen kamer. Dit word ook een jongen Die komt voorlopig bij ons op de kamer We gaan de zolder opknappen en daar een bureau doen laptop tv leuke slaapbank en hun speelgoed zodar ze hun eigen plekje hebben in hun kamer is weinig ruimte om te spelen. Eventueel gaat de oudste later daar slapen Wat betreft een auto wij moeten ook een grotere we twijfelen of we er eentje bij nemen gaan of 1 grote zijn beat pitttig in de,belasting en die van ons is nu superzuinig En ja ik denk de uitjes lastiger worden,begin,met een kleine erbij maar je rolt er van zelf in denk dat 3 of 4 dan ook niet meer uitmaakt
Bij ons had het geen consequenties, we hadden al een 7 persoonsauto Onze zoon heeft een eigen kamer, de twee oudste meiden slapen bij elkaar en onze jongste slaapt bij ons op de kamer totdat ze geen borstvoeding meer krijgt en fit genoeg is om bij de andere meisjes op de kamer te slapen. Als onze zoon een jaar of 10 is gaan we de zolder verbouwen en willen we van 3 naar 5 slaapkamers gaan. Nu slapen ze het liefst bij elkaar. Verder kan ik eigenlijk niets verzinnen...
Nou niks eigenlijk, buiten die auto met twee achterbanken en voldoende woonruimte. Je hebt bij ieder volgend kind juist minder nodig.. Bij de vierde heb je werkelijk alles al
Jullie hebben het over een 7 zitter auto. Wij hebben ook een auto met 7 zitplaatsen. Nu ben ik nog niet zo lang geleden van nr 3 bevallen. Nu past alles goed. Maar ik heb die 2e plek achterin wel nodig voor mijn kinderwagen. Dus als die plek bezet is doordat we met 7 personen in de auto zitten, waar laten jullie dan de kinderwagen? Die past er bij ons dan niet meer bij.
Wij zitten hier weliswaar parttime met 4, maar dat gaat prima hoor Auto moeten we idd groter hebben. Hebben nu een peugeot 307 SW en dat is prima omdat we hier parttime zo groot zijn, maar als de kids van mijn man hier zouden wonen, zou een echte MPV met 6 of 7 volwaardige plaatsen wel handig zijn, (ze zijn hier wel wat groter natuurlijk, met 14, 12, 6 en 2). Maar stiefkids slapen nu nog op 1 kamer samen, Thirza een eigen kamer en Caitlyn nog een klein babykamertje. Als Caitlyn eraan toe is, gaat die bij Thirza op en krijgt stiefzoon de kleine kamer met zijn hoogslaper en blijft m'n stiefdochter op de kamer waar ze nu samen slapen. Zij vinden het allemaal wel gezellig en hebben geen last van te weinig ruimte
Een "volwaardige" zevenzitter zoals de Renault Espace of Seat Alambra heeft ook nog kofferruimte bij volledig gebruik. Ik kan mijn kinderwagen daar goed in kwijt. Met vakanties gaat er een koffer op het dak
Ik lees mee! Wij willen ook graag een vierde, alleen we zijn beide onze baan kwijt tegelijk. Dus of die er komt weten we nu echt niet. Maar kan ik vast meelezen.
140m2 woonruimte is toch niet weinig? Wij hebben net zo veel en toch zes slaapkamers (oké, eentje is echt heel klein maar die gebruik ik voor mijzelf). We hebben een eengezinswoning met ruime zolder die vorig jaar verbouwd is tot een ruimte met twee ruime slaapkamers en mijn 'hokje'. Op de eerste etage hebben we nog drie ruime slaapkamers. Vier kinderen zouden hier elk hun eigen kamer kunnen hebben, maar ik hoor wel veel dat ze graag samen willen slapen.
140 m2 kan toch prima?! Ik vind dat erg ruim eigenlijk haha.. Maar het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe de ruimte ingedeeld is.