We gaan hem regelmatig gebruiken voor de kinderen naar school te brengen zwemles boodschappen enz. Bakfiets.nl valt helaas af ivm zadel kan niet laag genoeg
Hebben nu op het lijstje Babboe curve mountain Voque carry Babboe curve e Troy Babboe big e Ik vond de voque qua afwerking erg mooi goed maar bak wat wiebeliger met fietsen. En de troy nog niet geprobeerd die gaan we morgen testen
Geen andere reacties gelezen maar ik heb een babboe mini en ben we helemaal wild van. 2 kindjes gaan daar in. En is een 2 wieler. Ik dacht ook 3 wieler maar vond dat echt vele malen enger en wiebeliger. Ik zou echt even gaat proefrijden om te ervaren wat je fijner vindt.
Ik heb op heel wat fietsen gezeten om uit te proberen. We hebben een Babboe city mountain. Heerlijke fiets en toch een 2 wieler. Versnellingssysteem is heel fijn, prettiger dan de goedkopere versie baboe city e. Ik dacht dat ik een 3wiler wilde met 3 kinderen, maar ik vind ze gewoon helemaal niet fijn sturen, niet praktisch. En in onze Babboe kunnen 3 kinderen ook met tent erop.
Nou proefgereden en verschillende uitgeprobeerd gaan toch voor een driewieler. Tis de babboe curve mountain geworden
Daar ga je echt spijt van krijgen Nieuw zijn Babboe’s een poosje fijn, maar de boel slijt razendsnel en de service van Babboe is om over te huilen. Ik zeg dit niet om je feestvreugde te beperken maar ik zou willen dat ik beter gewaarschuwd was én daar beter naar geluisterd had voordat ik kapitalen aan dat bedrijf had overgemaakt.