Mijn dochter heeft met haar kinderfeestje kookles gehad en verschillende dingen gemaakt Zoals een Soepje, clubsandwich, toetje en cupcakes. omdat ze dat best leuk vond dacht ik dat het misschien wel leuk zou zijn om een leuk kinderkookboek te gaan uitzoeken. ze wordt 8 jaar en kwa lezen vind ze het soms nog wel lastig als er veel moeilijke woorden beschreven staan. Liefst dus niet te moeilijk kwa tekst en eventueel nog plaatjes erbij. Ik ben niet op zoek naar een kookboek met enkel lekkers zoals taarten en cupcakes maar mag er wel in voorkomen. Het leukste lijkt mij dus dat er recepten instaan zodat ze verschillende dingen kan uitproberen ook voor het avond eten of lunch. ik zag er wel een aantal op bol.com maar hoor graag jullie ervaringen. Wat is het leukste kinderkookboek? kom maar door met de tips
De kookboeken van Lekker & Simpel?! Mijn kinderen van zeven en acht kunnen veel dingen daaruit zelf maken. Zijn trouwens geen kinderkookboeken
Deze is heel leuk: https://www.bol.com/nl/nl/p/de-kleine-banketbakker/9200000013566649/?bltgh=uygdZjNamWqXDbRcJApBHA.4_12.13.ProductTitle Duidelijke taal, makkelijke ingrediënten en ook wel wat diversiteit in moeilijkheidsgraad.
De zilveren lepel voor kinderen. De volwassen versie is echt de bijbel van de Italiaanse keuken. Deze kindervariant vinden mijn kinderen echt heel leuk! Heerlijk Italiaans koken. Pizza, pasta, lasagna, salades enz.