Ik heb al 2 maanden pijn in mijn rechterarm (stukje voordat je elleboog begint en een stukje er boven). Ik loop nu al dik 2 maanden bij de fysio en volgens mijn fysio is mijn arm overbelast. Ik vond het best aannemelijk dat mijn arm overbelast kon zijn aangezien ik overdag de hele dag achter de pc zit en savonds een fanatiek haakster ben. Ik ben op zich best ongeduldig aangelegd maar heb nu al 2 maanden nauwelijks gehaakt en let achter de pc op dat ik niet te veel muis. Daarnaast heb ik al 13 behandelingen gehad en heb er nu zelfs meer last van als in het begin (bij mijn elleboog lijkt het geïrriteerd). Ik vraag me nu dus af of het niet iets anders zou kunnen zijn? Bij de fysio vinden ze het allang prima als ik nog 10 weken komen maar ik wil natuurlijk van mijn klachten af. Iemand ideeën?
Ben je al bij de neuroloog geweest? Toen ik last van mijn arm had, kreeg ik gelijk een doorverwijzing. Er kan ook iets met je zenuwen zijn bijvoorbeeld.
Nee ik zat wel te denken om naar de huisarts te gaan. Omdat ik het zelf wel aannemelijk vond dat mijn arm overbelast zou zijn heb ik eigenlijk alle andere dingen uitgesloten. Pas nu het zo lang duurt en niet overgaat bedenk ik me dat het ook iets anders zou kunnen zijn. Bedankt voor je input!
Oei lastig.. ik heb het begin dit jaar heel erg gehad. Wel op een andere plek. Meer schouder vanuit nek. Kon soms amper mijn arm omhoog brengen. Ik heb toen uiteindelijk tramadol gekregen. Echt alleen op heftige momente gepakt. Maar het is pascexht compleet weg sinds ik door de zwschap in de ziektewet zit...
Ik heb carpaal tunnel syndroom en dat ontstaat ook vaak door overbelasting, vooral bij constant gebogen ellebogen. Laat dat nou net eens de houding zijn waarin ik al mijn leven lang slaap. Ik heb mezelf wel een andere houding aangewend (niet makkelijk!) maar als ik 's nachts dan wakker word lig ik zo weer met kromme ellebogen haha. Verder ook redelijk veel computergebruik en wat andere dingen (die ik nu dus even niet mag). Tja het duurt hier nu ook al ruim 3 jaar helaas.