Cadeautje voor zieke collega

Discussie in 'De lounge' gestart door a2cmieux, 23 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Hey dames,

Een collega van mij heeft borstkanker. Ze is geopereerd en ondergaat nu chemotherapie. Ik wilde haar graag een leuk pakketje opsturen om haar even een hart onder de riem te steken. We zijn niet echt vriendinnen, maar we hebben wel regelmatig contact buiten het werk.

Is het leuk om haar iets te sturen en wat zouden jullie erin doen? Ik wilde er zoiezo iets van een geluksbrenger indien, maar welke?

Ps langsgaan wil ze op dit moment niet, ik begrijp dat erg goed dus ik wilde het graag per post versturen.

2. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83
    Ik vind het een super leuk en lief idee en denk dat het heel leuk is voor haar dat ze iets ontvangt ookal gaat bezoek nu even niet.
    En wat erin? Misschien een tijdschrift, kleurpotloden en kleurboek voor volwassenen, spulletjes van de rituals of kneip of een leuk boek. Leuke kaart erbij.
    Je hoeft natuurlijk ook niet heel veel te doen. Ik denk dat ze her gebaar al heel leuk zal vinden.

birds86 vindt dit leuk.
  3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Fijn leesboek of tijdschrift en wat lekkers om in bad te gaan of een goede bodylotion. Lief dat je dit wilt doen.

4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Jojo heeft goeie ideeën!
    Geluksmunten zijn ook leuk. Moet je ff zoeken op google dan vind je zo een site.

5. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Wij hebben met collega's ooit eens een grote knuffelbeer gestuurd naar een collega die wel een opkikker kon gebruiken. Met een kaartje: Dikke knuffel van ons allemaal!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat lief dat je dit wil doen. Fenk dat ze dat heel fijn vind. Dan weet ze dat je aan haar denkt. Dingen als een tijdschrift en wat lekkers vind ik sowieso een leuk idee.

Ze hebben ook geluksengelen te koop (heb ze ook bij Bruna gezien) is misschien wel een mooi idee.
    Of anders een edelsteen.

7. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Via ritueels kan je ook versturen. Ik vond het erg leuk om te krijgen toen ik ziek thuis zat.

8. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik zou ook iets doen zoals hierboven word gezegd.
    Tijdschriften, dingetjes voor onder de douche, leuke kaart, misschien iets lekkers voor bij de koffie en wat fruit ofzo.

Heel lief van je!
    Anders kan je aan haar vragen of je wel iets langs mag brengen.
    Knuffel aan de deur en weer gaan.

Deel Deze Pagina